Popis:
Účelom tohto podnikateľského plánu je prezentovať firmu MEN TEENS spol. s. r. o.. dokázať opodstatnenosť jej založenia a prevádzkovania, jej životaschopnosť a schopnosť rentabilne fungovať a prinášať zisk. Tento podnikateľský plán je vypracovaný na rok 2008.
Podnetom pre rozhodnutie založiť tento podnik bolo nasledovné zistenie: v oblasti poskytovania autoumývarenských služieb je na trhu v Košickom kraji po kvalitatívnej stránke neuspokojený dopyt. Svojou činnosťou chce firma zvýšiť úroveň uspokojovania týchto potrieb, a to priamym priblížením bratislavskej firme Seat - complet.
Marketingová a predajná politika je založená na osobnom kontakte so zákazníkom i na priamom oslovovaní potencionálnych zákazníkov prostredníctvom reklamy v rôznych typoch médií. Firma si uvedomuje dôležitosť prepojenia podnikateľského úspechu s flexibilným správaním a prispôsobovaním sa meniacim sa požiadavkám na trhu, a preto sa usiluje aj svoj marketingový program neustále prispôsobovať jednotlivým segmentom zákazníkov na trhu, aby čo v najväčšej miere dokázala uspokojiť ich potreby.
Spoločnosť založili 3 spoločníci, ich peňažný vklad predstavuje základne imanie vo výške 210 000 Sk Firma MEN TEENS spol. s. r. o. vznikla funkciou 30.11.1995 po splnení všetkých podmienok živnostenského zákona č. 455/1991 Z z..
Zakladateľom firmy sú: Ing. Peter Farkaš, Ing. Matej Krásny, Lukáš Liuk. Pre vznik firmy je potrebný finančný kapitál v celkovej sume 400 000,-Sk, ktorý získa vkladmi vlastníkov firmy (70000,- Sk) a trojročným úverom vo výške 150 000,- Sk s úrokom 9 % p.a. poskytnutým Tatrabankou a.s.
...
Kľúčové slová:
podnik
podnikanie
ciele podniku
trh
konkurencia
podnikateľský plán
marketing
riadenie podniku
financie
kapitál
organizačná štruktúra
Obsah:
- 1.) PREHLÁSENIE -0-
1. Prehľad základných informácií -2-
2. Podnik -3-
3. Ciele podniku -5-
4. Trh -5-
5. Konkurencia -7-
6. Marketing -9-
7. Organizácia a riadenie podniku -10-
2.) PRÍLOHY A DODATKY -17-
Zdroje:
- vzorový projket
- prednášky
- poznámky