Popis:
1. Stručná charakteristika východiskovej situácie
Chceme sa dostať na popredné miesta nielen v slovenskom rebríčku poskytovania reštauračných a ubytovacích služieb, ale i na prvé miesto v povedomí širokej verejnosti. Nechceme sa zaoberať len kľúčovými aktívami (financie, štruktúra), ale chceme skôr stavať na ľudskej stránke podnikania, reakciách, znalostiach a schopnostiach. Našou prioritou je patriť medzi firmy s vysokým štandardom, kvalitou, spoľahlivosťou a profesionalitou pri udržiavaní stálych, ale i získavaní nových zákazníkov. Chceme získať podporu zo strany našich zamestnancov i zákazníkov, čo by viedlo ku dlhoročným spokojným a spoľahlivým vzťahom. čo najviac zamedziť fluktuácií našich zamestnancov i zákazníkov, čo vedie ku dlhoročným spokojným a spoľahlivým vzťahom.
Kľúčové slová:
penzion
podnikatelsky zamer
podnikatelsky plan
Zdroje:
- literatúry
- - Týždenník Trend
- - Hospodárske noviny
- - Pauličková, Alena , Aby podnikanie bolo úspešné Bratislava : Eurounion , 2001
- - Strážovská, Elena, Ako analyzovať podnikateľský proces v obchode a v službách Bratislava : Sofa , 1998,
- - Vaško, Michal, Ako rozumieť ekonomike a ako si založiť firmu Prešov : Michal Vaško, 2005,
- - Prno, Ignác, Hospodárska dynamika Turany : Vydavateľstvo P+M , 2005