Podpora predaja - hmotný produkt (čokoládová tyčinka Lion)
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
22 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
3043 |
Posledná úprava
26.02.2017 |
Zobrazené
2 678 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Ukážka:
Pre svoju prácu som si vybrala hmotný produkt a to čokoládovú tyčinku Lion.
Podpora predaja je jedným z nástrojov nepriamej komunikácie v marketingu. Zahrňuje súbor rôznych motivačných nástrojov, prevažne krátkodobého charakteru, vytváraných pre stimulovanie rýchlejšieho, alebo väčšieho nákupu určitých výrobkov či služieb. Zatiaľ čo reklama presviedča o dôvode kúpy, podpora predaja predstavuje konkrétny motív kúpy.
Kľúčové slová:
podpora predaja
marketing
produkt
kúpa
výrobok
Obsah:
- 1. Úvod
2. Výhody a nevýhody
3. Podpora predaja zahrňuje
4. Instore promotion
5. Event marketing
6. Merchandising
7. Trade promotion
8. Sampling promotion
9. Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.