Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 026   projektov
0 nových

Podpora predaja - hmotný produkt (čokoládová tyčinka Lion)

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
22 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
3043
Posledná úprava
26.02.2017
Zobrazené
2 634 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Ukážka:

Pre svoju prácu som si vybrala hmotný produkt a to čokoládovú tyčinku Lion.
Podpora predaja je jedným z nástrojov nepriamej komunikácie v marketingu. Zahrňuje súbor rôznych motivačných nástrojov, prevažne krátkodobého charakteru, vytváraných pre stimulovanie rýchlejšieho, alebo väčšieho nákupu určitých výrobkov či služieb. Zatiaľ čo reklama presviedča o dôvode kúpy, podpora predaja predstavuje konkrétny motív kúpy.

Kľúčové slová:

podpora predaja

marketing

produkt

kúpa

výrobok



Obsah:
  • 1. Úvod
    2. Výhody a nevýhody
    3. Podpora predaja zahrňuje
    4. Instore promotion
    5. Event marketing
    6. Merchandising
    7. Trade promotion
    8. Sampling promotion
    9. Záver
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko