Podpora predaja
«»
Popis:
Podpora predaja je akýkoľvek časovo obmedzený program predajcu, ktorý robí jeho ponuku v očiach zákazníka atraktívnejšou. Slúži k zahájeniu, fixovaniu či rozširovaniu spotreby podnikovej ponuky na trhu poskytovaním osobných či neosobných alebo priamych či nepriamych výhod pre zákazníka alebo skupinu zákazníkov.
Medzi nástroje podpory predaja patria: kupóny, rabaty, vzorky ako aj zníženie cien.
Podpora predaja predstavuje ďalší z nástrojov propagačného mixu, ktorý sa v rámci guerrilla marketingu výrazne neodlišuje. Vzorky, názorné predvedenie produktu, konzultácie a semináre predstavujú účinný nástroj ako dokázať kvalitu, zlepšiť goodwill a získať u klientov dôveru. Taktiež darčekové či reklamné predmety, ktoré starostlivo vyberiete pre cieľovú skupinu dokážu zabezpečiť strategickú výhodu a nadviazať pozitívny vzťah so zákazníkmi.
Kľúčové slová:
podpora predaja
marketing
Obsah:
- Nnástroje podpory predaja sa značne líšia, všetky majú tri spoločné prednosti
Plán podpory predaja, má dve zložky
Faktory podpory predaja
Podpora predaja na Slovenskom trhu je plne využívaná mnohými firmami
Jednou z takýchto firiem je aj spoločnosť MDI
Spoločnosť MDI realizuje
Firma MDI Vám ponúkne
Merchandisng / Dokladanie tovaru
Storecheck / Kontrola merchandisingových aktivít
Outsourcing a controling obchodných aktivít
Kontroling obchodných zástupcov
Category Manažment
Prieskum trhu
Analýzy trhu, prieskumy a monitoringy
Ad hoc servis maloobchodných prevádzok
Podpora predaja prostredníctvom spotrebiteľských súťaží, motivačných a vernostných programov
Ponuka marketingových služieb zahŕňa
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.