Podprahová reklama - seminárna práca
«»
Popis:
V súčasnosti sa mnohokrát môžeme zamyslieť, či môže význam alebo obsah rýchlo pustenej správy ovplyvniť naše správanie bez toho, aby sme si túto skutočnosť uvedomili. Krátke a rýchle správy vo filmoch, sotva viditeľné sexuálne zobrazenia v tlačenej a televíznej reklame, alebo takmer nepočuteľné akustické odkazy v rockovej hudbe môžu ovplyvniť naše správanie tak, aby sme uskutočnili nákup produktu, o ktorý v skutočnosti ani záujem nemáme.
Kľúčové slová:
reklama podprahová
experimenty
analýza
marketing
stimuly
Obsah:
- 1. Úvod 3
2. Charakteristika podprahovej reklamy 4
2.1. Experimenty v histórii podprahovej reklamy 5
2.2. Analýza prípadov podprahovej reklamy 7
3. Záver 10
4. Zoznam použitej literatúry 11
Zdroje:
- KUDLAK, J. 2011. What is a Subliminal Message - Defining Subliminals [online].
- VYSEKALOVÁ, J. 2007. Psychologie reklamy. 3. vyd. Praha : Grada, 2007. 294 s. ISBN 978-80-247-2196-5.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.