Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Podprahová reklama - seminárna práca

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
1,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
45610
Posledná úprava
26.01.2015
Zobrazené
1 017 x
Autor:
jozef.r
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V súčasnosti sa mnohokrát môžeme zamyslieť, či môže význam alebo obsah rýchlo pustenej správy ovplyvniť naše správanie bez toho, aby sme si túto skutočnosť uvedomili. Krátke a rýchle správy vo filmoch, sotva viditeľné sexuálne zobrazenia v tlačenej a televíznej reklame, alebo takmer nepočuteľné akustické odkazy v rockovej hudbe môžu ovplyvniť naše správanie tak, aby sme uskutočnili nákup produktu, o ktorý v skutočnosti ani záujem nemáme.

Kľúčové slová:

reklama podprahová

experimenty

analýza

marketing

stimuly



Obsah:
  • 1. Úvod 3
    2. Charakteristika podprahovej reklamy 4
    2.1. Experimenty v histórii podprahovej reklamy 5
    2.2. Analýza prípadov podprahovej reklamy 7
    3. Záver 10
    4. Zoznam použitej literatúry 11

Zdroje:
  • KUDLAK, J. 2011. What is a Subliminal Message - Defining Subliminals [online].
  • VYSEKALOVÁ, J. 2007. Psychologie reklamy. 3. vyd. Praha : Grada, 2007. 294 s. ISBN 978-80-247-2196-5.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko