Podstata marketingovej koncepcie a jej základné kategórie
«»
Popis:
Mnohí ľudia si doteraz mysleli, že umenie je tovar vyrobiť, teraz sa postupne stáva umením ho predať. Musíme robiť všetko pre to , aby sme výhodným zladením marketingových aktivít dosiahli ďalšiu kvalitu - synergický efekt. Tento efekt sa prejaví vtedy, keď sa nám podarí úspešne využiť schopnosti miliónov občanov v procese, ktorý nazývame trhovou ekonomikou.
Súčasný marketing je najmodernejší spôsob podnikateľského myslenia a konania a viacerí autori ho považujú za druh podnikateľskej filozofie, koncepcie. Je hlavnou charakteristickou črtou trhovej ekonomiky vyspelých štátov. Marketing nemožno nariadiť, ale v určitej trhovej situácii sa automaticky presadí. Predpokladá sa splnenie troch podmienok: chcieť, môcť a vedieť.
Cieľom tejto seminárnej práce je lepšie spoznanie marketingu, marketingovej koncepcie a jej základných zložiek.
Kľúčové slová:
Marketing
marketingová koncepcia
základné zložky marketingu
princíp marketingu
Obsah:
- Obsah
Úvod 3
1. Marketing 4
1.1 Pojem marketingu 4
1.2 Vznik a rozširovanie marketingu vo svete 4
1.3 Princíp marketingu 4
1.4 Vymedzenie pojmu marketing - základné definície 5
2. Marketingová koncepcia a jej základné kategórie 6
2.1 Definícia koncepcie a marketingovej koncepcie 6
2.2 Definícia jednotlivých zložiek 7
Záver 9
Literatúra 10
Zdroje:
- PRACHÁR, J.: Čo je marketing. Bratislava, SPN 1991, s.13;14;21;22;23;24;25;31;32
- MATÚŠ, J. - VALENTOVIČOVÁ, D. - MAGÁL, S. : Vybrané kapitoly z masmediálnej a marketingovej komunikácie/ Základy marketingu. Trnava : UCM, 2006
- http://proexport.ru/sk/03_koncept.htm
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.