Popis reklamnej kampane značky Dove
«»
Popis:
História Dove (biela holubica)
Predchodca dnešného výrobku Dove v období druhej svetovej vojny v USA sa pôvodne používal ako šetrný prípravok na ošetrenie popálenín u zranených pilotov a vojakov. V roku 1956 sa podarilo americkým vedcom zmienenú substanciu vylepšiť a obohatiť o ďalšie pokožke prospešné látky. Vznikol tak celkom nový kozmetický produkt, známy pod menom Dove Cream Bar (krémová tableta), ktorý bol uvedený na trh USA v roku 1957. Dove používal na reprezentáciu holuba alebo mierového holuba z úcty a na pamiatku jeho pôvodného zámeru, pre ktorý bol prvý krát vyrobený. Následne na základe úspechov sa spoločnosť Unilever rozhodla pre celosvetovú distribúciu. V súčasnosti existuje Dove odhadom v 95 % krajín na celom svete. Na náš trh bola značka Dove uvedená v roku 1995.
Kľúčové slová:
marketing
značka
reklamná kampaň
Dove
marketingová komunikácia
Unilever
distribúcia
billbordy
Obsah:
- História značky
Produkty Dove
Marketingová situácia a cieľ
Cieľová skupina
Marketingová komunikácia
Reklamná kampaň
Zdroje
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.