Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 025   projektov
0 nových

Porada

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
35766
Posledná úprava
18.11.2010
Zobrazené
334 x
Autor:
marcuss333
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Na organizovanie porád sú rôzne názory. Časť manažérov a zamestnancov ich pokladá za účinný prostriedok komunikácie a nevyhnutnú súčasť riadenia. Nájdu sa aj takí, ktorí kritizujú ich zdĺhavosť, neprofesionálnu prípravu a vedenie, dopredu známe rozhodnutia z predkladaných materiálov (zbytočnosť), častosť a pod. Manažéri musia zvážiť, či porada je najúčinnejším prostriedkom komunikácie na prenos informácií, prípravu a prijatie rozhodnutia. Zvolávať poradu len preto, že je naplánovaná, je zlou vizitkou práce manažmentu. Ľudia sa na porady schádzajú ( našťastie nie vždy ) väčšinou , len preto aby si niečo vypočuli či radostne odkývali než aby sa o niečom skutočne poradili. Nie je preto divu , že ľudia chodia na porady otrávení, prežívajú ich ako nutné zlo a odchádzajú z nich ešte otrávenejší. V skutočnosti žiadna ani tá najmenšia firma nedokáže efektívne fungovať bez porady. Aby sa porady stali skutočne efektívnym nástrojom riadenia, musíme si uvedomiť čo všetko nám môže porada priniesť, akým chybám sa treba vyhýbať , ako by sme si mali porady pripraviť a viesť ich. Preto nemôžeme , len povrchne prejsť na plán a vedenie porady , ale musíme sa na problém pozrieť ako na celok a tak ho aj rozobrať. Tak pochopíme podstatu a význam porady v systéme riadenia a manažmentu.

Obsah:
  • Obsah:


    1.Úvod...................................................................................................................................1


    2.Porada a jej význam.........................................................................................................2


    3.Cieľ porady.......................................................................................................................2


    4.Prínosy porady .................................................................................................................3


    5.Chyby a nedostatky porád...............................................................................................4


    6.Naplánovanie a príprava porady....................................................................................6


    7.Program porady a jeho zostavenie..................................................................................6


    8.Dôležité zásady vedenia porady.......................................................................................8


    9.Typy manažérov (moderátorov)......................................................................................9


    10.Typy účastníkov............................................................................................................11


    11.Zhrnutie.........................................................................................................................12


    12.Zoznam použitej literatúry..........................................................................................13


Zdroje:
  • Vetráková, Milota: Komunikácia v práci manažéra. 1.vyd. Banská Bystrica, 2002 UMB Banská Bystrica, Ekonomická fakulta ISBN 80-8055-630-X
  • Šuleř, Oldřich: Manažerské techniky II. 1.vyd. Olomouc, 1997 Rubico ISBN 80-85839-87-3
  • Plamínek, Jiří: Vedení porad. 1.vyd. Jihlava, 2007 Grada Publishing a.s. ISBN 978-80-247-2073-9
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko