Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

PR v súčasnom manažmente

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
26 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
neznámy
ID projektu
5613
Posledná úprava
08.11.2017
Zobrazené
1 593 x
Autor:
ada24
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Kľúčovým faktorom podnikateľského úspechu sa stal marketingový systém. Vytvárajú a uplatňujú ho tak veľké ako aj malé podniky, pričom všetky chcú byť úspešné.

Marketing predstavuje koncepciu riadenia a podnikanie ktorá je orientovaná na uspokojovanie potrieb a želaní zákazníkov. Nie všetci marketingoví manažéri však postupujú podľa uvedenej marketingovej koncepcie. Pri práci na „uspokojovaní „potrieb a želaní zákazníkov a pri budovaní vlastného úspechu uplatňujú mnohé firmy diskutabilnú marketingovú prax. V snahe čo najrýchlejšie dosiahnuť čo najväčší zisk, zabúdajú na „dobré mravy“. Navyše neustále sa meniace politické a sociálne prostredie spôsobuje že tie praktiky ktoré boli pred mnohými rokmi prijateľné, sú dnes považované za neetické. Z krátkodobého hľadiska zvyčajne vedú k dosahovaniu zisku. Z dlhodobého hľadiska zvyčajne vedú k poškodzovaniu nielen spotrebiteľa, ale predovšetkým samotnej firmy, ktorá takéto praktiky uskutočňuje. Verejnosť totiž pomaly, ale isto stráca voči nej dôveru.

V súčasnosti si firmy nemôžu dovoliť venovať pozornosť iba svojmu domácemu trhu, ktorý už neposkytuje dostatok príležitostí. V stupujú na nové medzinárodné trhy a internacionalizujú svoju činnosť. Mnohé odvetvia sa stali globálnymi odvetviami. Agresívna globalizácia trhu prináša so sebou aj celý rak problémov a dilem. Firmy aby prežili musia dodržiavať určité základné normy. Posledné desaťročia priniesli niekoľko prípadov nerešpektovania takýchto noriem, ktoré vošli do všeobecného povedomia. Firma NESTLÉ sa z toho takmer zrútila. Slávny výrobca obhajoval svoj vývoz mlieka so Afriky aj potom, keď sa ukázalo , že odvádza od kojenia, čím ochudobňuje detský organizmus. A navyše vyťahuje z chudobných ľudí peniaze. Keď NESTLÉ zaujala vyrovnanejšie stanovisko, bolo takmer neskoro. Pustila sa do nej celá svetová verejnosť.

Kľúčové slová:

Marketing

Manažment

Public relations

súčasný manažment

verejnosť



Obsah:
  • Úvod
    Každý člen týchto asociácií sa preto bude usilovať:
    Každý člen národných asociácií sa zaväzuje:
    Bude sa zdržiavať:
    Zoznam použitej literatúry:

Zdroje:
  • týždenník trend č. 43/2005
  • Eva Hanuláková: Etiketa v marketingu, Eurounion, 1996, Bratislava, ISBN 80-85568-56-x
  • Labská H.: Marketingová komunikácia, JUP, Nové Zámky, 1993
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko