Pracovná etiketa
«»
Popis:
V seminárnej práci sa venujeme téme pracovná etiketa a jej vyžitiu v zamestnaní, keďže v dnešnej dobe každý dobrý manažér by mal ovládať pravidlá tejto etikety.
Cieľom práce je zistiť, či ľudia používajú pracovnú etiketu, či poznajú jej pravidlá a či je pre nich potrebná.
V prvej kapitole opisujeme definíciu samotného slova etiketa, históriu etikety a výrazné rozdiely medzi pracovnou etiketou a spoločenskou etiketou.
Druhá kapitola obsahuje vysvetlenie spojitosti medzi správnym vystupovaním zamestnancov a imidžom podniku a opisuje neustále narastajúcu potrebu pracovnej etikety. Taktiež obsahuje dva zaujímavé prieskumy.
V tretej kapitole je spomenutých niekoľko základných pravidiel pracovnej etikety a taktiež to, ako veľmi je dôležité, aby sa správny manažér vyznal vo viacerých kultúrach.
Štvrtú kapitolu tvorí analytická časť, v ktorej sme sa venovali prieskumu. Obsahuje ciele a hypotézy, prieskumnú vzorku, interpretáciu zistených výsledkov a ukončili sme ju diskusiou.
Kľúčové slová:
etiketa
podnik
prieskum
pracovná etiketa
analýza
imidž
interkultúrna komunikácia
Obsah:
- ÚVOD 4
1 ČO JE TO PRACOVNÁ ETIKETA 5
1.1 Definícia etikety 5
1.2 História etikety 6
2 IMIDŽ PODNIKU 7
2.1 Potreba pracovnej etikety 7
2.2 Prieskumy 8
3 ČO BY MAL KAŽDÝ MANAŽÉR OVLÁDAŤ 9
3.1 Základné pravidlá 9
3.2 Interkultúrna komunikácia 10
4 ANALYTICKÁ ČASŤ 11
4.1 Ciele 11
4.2 Hypotézy 11
4.3 Prieskumná vzorka 11
4.4 Interpretácia výsledkov 12
4.5 Diskusia 13
ZÁVER 14
ZOZNAM POUŽITEJ LITERATÚRY: 15
PRÍLOHY 16
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.