PricewaterhouseCoopers - firma trhových služieb
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
4 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
10707 |
Posledná úprava
12.06.2019 |
Zobrazené
1 562 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
V súčasnosti je trh služieb presýtený konkurenciou. Liberalizačné a deregulačné procesy prispeli k tomu, že zákazník má širokú škálu možností, ako môže uspokojiť svoje potreby. Pre podnik je preto veľmi dôležité poznať presné požiadavky, nároky a potreby každého jedného zákazníka. Iba vďaka kvalitným informáciám o trhu a zákazníkoch môže podnik uspieť a udržať sa v tvrdom boji o zákazníka, ktorý denno-denne zvádza s konkurenciou.
Vynikajúce firmy, ktoré poskytujú služby, sa odlišujú od konkurenčných dobrých firiem vo viacerých aspektoch. Jednak si kladú iné ciele, konajú na základe odlišných predpokladov, predovšetkým však budujú. V tomto zložitom a časovo náročnom procese sú veľmi dôležité strategické rozhodnutia manažérov podnikov služieb. Preto sú pre podnik služieb kvalitné a podrobné informácie často dôležitou a rozhodujúcou konkurenčnou výhodou, ktorá má pre podnik nesmierne veľký význam.
Kľúčové slová:
manažérske postupy
aktivizácia ľudí
organizácia práce
spokojnosť zákazníkov
produktivita
poradenstvo
auditorstvo
daňové poradenstvo
Obsah:
- Úvod
1 Uplatňovanie manažérskych postupov
1.1 Na tvorbu priekopníckych služieb
1.2 Na rozvíjanie podnikateľskej vízie v službách
1.3 Pri vytváraní lojality zákazníkov
1.4 Na zameranie a umiestnenie firmy
1.5 Na rozvíjanie nástrojov dosahovania spokojnosti zákazníkov
1.6 Na riadenie s cieľom zvyšovať kvalitu a produktivitu
1.7 Na aktivizáciu ľudí
1.8 Na organizáciu práce
2 Názov spoločnosti
3 Právna forma
4 História spoločnosti
5 Veľkosť spoločnosti a oblasť jej pôsobenia
6 Cieľ a poslanie spoločnosti
6.1 Firemné hodnoty
6.2 Značka PwC
7 Organizácia práce
8 Získavanie vedomostí, vzdelávanie zamestnancov
9 Poskytované služby
9.1 Špecifické služby
9.2 Rámcové služby
9.2.1 Audit a audítorské poradenstvo
9.2.2 Dane a daňové poradenstvo (TLS)
9.2.3 Poradenstvo pre ľudské zdroje (HRS)
9.2.4 Poradenstvo pri transakciách
9.2.5 Poradenstvo pri riadení krízových situácií
10 Hodnotenie spoločnosti - finančný rok 2005
Príloha
Záver
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.