Primárny marketingivý výskum
«»
Prípona
.docx |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
5 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
16608 |
Posledná úprava
23.01.2009 |
Zobrazené
1 940 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Keď analýza sekundárnych údajov nepostačuje, zabezpečujú sa potrebné informácie pre marketingové rozhodnutia metódami primárneho výskumu.
Primárny marketingový výskum je proces na seba nadväzujúcich činností, kde ciele a metódy výskumu sú závislé od typu marketingového problému danej firmy. Základné členenie primárnych metód marketingového výskumu je rozdelené na výskum kvalitatívny a kvantitatívny.
Kľúčové slová:
marketingový výskum
metódy
dopytovanie
pozorovanie
experiment
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.