Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Primárny marketingivý výskum

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
16608
Posledná úprava
23.01.2009
Zobrazené
1 959 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Keď analýza sekundárnych údajov nepostačuje, zabezpečujú sa potrebné informácie pre marketingové rozhodnutia metódami primárneho výskumu.
Primárny marketingový výskum je proces na seba nadväzujúcich činností, kde ciele a metódy výskumu sú závislé od typu marketingového problému danej firmy. Základné členenie primárnych metód marketingového výskumu je rozdelené na výskum kvalitatívny a kvantitatívny.

Kľúčové slová:

marketingový výskum

metódy

dopytovanie

pozorovanie

experiment


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko