Princípy a funkcie reklamy
«»
Popis:
Princípy a funkcie propagačnej činnosti predstavujú zásady a výsledky pôsobenia reklamných informácií, ktoré musia, alebo by mali, tvorcovia dnešnej modernej reklamnej výpovede dodržiavať a snažiť sa naplniť.
Či tomu tak je, a či dnešná reklamná výpoveď zodpovedá týmto kritériám je na každého samostatné posúdenie.
Mojou úlohou v tejto práci je zhrnúť základné body princípov a funkcií reklamy, a keďže som nemal možnosť získať tieto informácie z iného dôveryhodnejšieho zdroja, používam poznatky zhrnuté Doc. PhDr. Pavlom Horňákom, CSc.
Kľúčové slová:
funkcie reklamy
myšlienková originalita
princíp pravdivosti
zásada konkrétnosti
propagácia
Obsah:
- Obsah
Úvod
1. Princípy
1.1 Etické hľadisko
1.2 Odborné hľadisko
1.3 Princíp myšlienkovej originality
1.4 Princíp pravdivosti
1.4.1 Zásada konkrétnosti
1.5 Princíp vedeckosti
1.5.1 Zásada plánovitosti propagácie
1.6 Princíp spoločenského prospechu
2. Funkcie
2.1 Ekonomické úlohy
2.2 Mimoekonomické úlohy
2.3 Informatívna funkcia propagácie
2.4 Formatívna funkcia propagácie
2.4.1 Vzdelávacia funkcia
2.4.2 Výchovná funkcia
2.4.3 Estetická funkcia
2.4.4 Etická funkcia
3. Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.