Popis:
Poslanie cestovnej kancelárie SmileTour, s. r. o.
Naša fiktívna firma, bola založená s cieľom uspokojiť zákazníkov na trhu v oblasti cestovného ruchu. Snažíme sa uspokojiť nášho klienta a dosiahnuťoptimál-ny pomer medzi kvalitou ubytovania, služieb a výslednou cenou zájazdu.
Poslanie CK SmileTour je sprostredkovanie dopravy, ubytovania, stra-vy, prehliadok historických pamiatok, ako aj oddychu v každom ročnom období. Zákazníkom poskytujeme zájazdy na mnohé destinácie v každom kúte sveta, ktoré si môžu rezervovať nielen osobne ale aj prostredníctvom internetu, alebo telefonicky. Zákazníci si môžu vybrať z veľkej ponuky zájazdov, každý podľa vlastnej chuti z katalógu našej cestovnej kancelárie i z ponuky na internete. Naša cestovná kancelária je prvým krokom na ceste k nezabudnuteľným zážitkom.
Dlhodobé ciele
• budovať priaznivú povesť firmy
• upevniť svoju pozíciu na trhu
• rozširovať ponuku a zvyšovať atraktívnosť zájazdov.
Krátkodobé ciele
• byť lepší a originálnejší ako konkurencia
• budovať najoptimálnejšie podmienky pre zákazníka v našich cieľových destináciach
• sprostredkovať príjemný oddych a načerpanie nových síl pre každého zá-kazníka.
Kľúčové slová:
prípadová štúdia
cestovná kancelária
marketingové prostredie
mikroprostredie
makroprostredie
marketingový mix
Obsah:
- Poslanie cestovnej kancelárie SmileTour, s. r. o.
Marketingové prostredie
Mikroprostredie
Makroprostredie
Marketingový mix
Produkt
Cena
Distribúcia
Komunikácia