Prípadová štúdia kampane Fernet Z
«»
Popis:
Prípadová štúdia kampane Fernet Z
Agentúra Ogilvy Action nedávno získala 2. miesto na Effie Awards na novinku Stock Plzně - Božkov Fernet Z.
EFFIE je skratka slova Effectiveness (efektívnosť) a označuje sútaž o najefektívnějšiu reklamu. V dvojkolovom rozhodovaní porota posudzuje merateľné, preukázateľné výsledky kampaní vo vzťahu k zadaným cieľom a hodnotí účinnosť kampaní v pomere k vynaloženým prostriedkom. Kreativita, ku ktorej sa prihliada v druhom kole hodnotenia, je tu chápaná v širšom slova zmysle: ako inšpiratívnosť strategického riešenia a nápaditosť komunikačného mixu a ako účelnosť a cieľavedomosť, s ktorými stvárňujú kampane, slúžia zvolenej stratégii.
EFFIE prekračuje hranice reklamy a tradičných médií, pretože moderný marketing kombinuje rôzne komunikačné disciplíny a využíva nové média. Podľa mezinárodného prieskumu reklamy (GWA) je Effie najprestížnejšou súťažou v oblasti komerčnej komunikácie.
...
Kľúčové slová:
pripadová štúdia
kampaň
Fernet
komunikačná stratégia
kreatívna stratégia
mediálna stratégia
Obsah:
- Prípadová štúdia kampane Fernet Z
Marketingová situácia a ciele
Cieľ kampane
Cieľová skupina
Komunikačná stratégia
Kreatívna stratégia
Mediálna stratégia
Výsledky kampane
Zoznam použitej literatúry
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.