Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Prípadová štúdia kampane Fernet Z

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40495
Posledná úprava
07.07.2012
Zobrazené
985 x
Autor:
anna.michalickova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Prípadová štúdia kampane Fernet Z
Agentúra Ogilvy Action nedávno získala 2. miesto na Effie Awards na novinku Stock Plzně - Božkov Fernet Z.
EFFIE je skratka slova Effectiveness (efektívnosť) a označuje sútaž o najefektívnějšiu reklamu. V dvojkolovom rozhodovaní porota posudzuje merateľné, preukázateľné výsledky kampaní vo vzťahu k zadaným cieľom a hodnotí účinnosť kampaní v pomere k vynaloženým prostriedkom. Kreativita, ku ktorej sa prihliada v druhom kole hodnotenia, je tu chápaná v širšom slova zmysle: ako inšpiratívnosť strategického riešenia a nápaditosť komunikačného mixu a ako účelnosť a cieľavedomosť, s ktorými stvárňujú kampane, slúžia zvolenej stratégii.

EFFIE prekračuje hranice reklamy a tradičných médií, pretože moderný marketing kombinuje rôzne komunikačné disciplíny a využíva nové média. Podľa mezinárodného prieskumu reklamy (GWA) je Effie najprestížnejšou súťažou v oblasti komerčnej komunikácie. 
...

Kľúčové slová:

pripadová štúdia

kampaň

Fernet

komunikačná stratégia

kreatívna stratégia

mediálna stratégia



Obsah:
  • Prípadová štúdia kampane Fernet Z
    Marketingová situácia a ciele
    Cieľ kampane
    Cieľová skupina
    Komunikačná stratégia
    Kreatívna stratégia
    Mediálna stratégia
    Výsledky kampane
    Zoznam použitej literatúry
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko