Prípadová štúdia z Marketingu
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
18 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
8393 |
Posledná úprava
01.03.2018 |
Zobrazené
1 166 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Spoločnosť KopoSTAV, s.r.o. sa zaoberá predajom stavebného materiálu a poskytovaním niektorých ďalších služieb v oblasti stavebníctva - dopravou zakúpených materiálov a sprostredkovaním projektantských služieb architekta.
Spoločnosť prináša nový rozmer v dodávateľskom sektore stavebných materiálov, v súčasnosti prakticky nepoznaný štandard medzi predajcom a zákazníkom v rámci sprostredkovateľských a obchodno-predajných služieb. V týchto rovinách poskytuje komplexné riešenia pre stavby klientov - od analýzy, cez vypracovanie štúdie, dodávku vrátane popredajných služieb.
Prostredníctvom vlastných kvalifikovaných špecialistov a zamestnancov zabezpečuje pre svojich zákazníkov v segmente stavebných materiálov správne riešenia na správnom mieste a v správnom čase.
Víziou je stať sa renomovanou, vysokocenenou a vždy vyhľadávanou spoločnosťou poskytujúcou komplexné služby v oblasti stavebníctva a nehnuteľností. Cieľom spoločnosti KopoSTAV, s.r.o. je stať sa spoločnosťou stabilnou, flexibilnou, ale najmä inovatívnou. Pre všetkých svojich zákazníkov sa snaží zabezpečiť integrované služby s plným komfortom a vysokou kvalitou pod jednou strechou. Verí, že potvrdením kréda a výsledkom svojhi snaženia bude nadštandardná hodnota poskytovaných služieb na splnenie špecifických potrieb zákazníka.
Kľúčové slová:
životné prostredie
zamestnanci
zákazník
konkurencia
Obsah:
- Niečo o spoločnosti
Predmet činnosti
Filozofia
1. Životné prostredie
2. Zamestnanci
3. Okolie
4. Zákazník
5. Konkurencia
6. Štát, samospráva, verejné orgány
7. Dodávatelia
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.