Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Proces segmentácie trhu a výber cieľových skupín zákazníkov (FIRO-tour - cestovná kancelária)

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
39996
Posledná úprava
11.04.2012
Zobrazené
1 879 x
Autor:
lenka.vysna
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Spoločnosť FIRO-tour, cestovná kancelária, som si vybrala z viacerých dôvodov. Jedným z nich je veľmi dobrá skúsenosť s touto spoločnosťou, výborné dovolenky, poznávacie či zážitkové výlety. Veľmi kvalifikovaný personál s príjemným vystupovaním a ochotou poradiť. Rozmýšľala som nad rôznymi témami k tejto spoločnosti, no nakoniec sa mi táto hodila najviac, preto som si ju vybrala.

Kľúčové slová:

segmetnácia trhu

cieľové skupiny

zákazníci



Obsah:
  • Úvod
    1.Identifikačné údaje
    2. Opis podniku
    3. Teoretická časť
    4. Praktická časť – Marketingový plán
    4.1 Výskum trhu
    4.1.1 Primárny výskum trhu
    4.1.2 Sekundárny výskum trhu
    4.1.3 Segmentácia trhu
    Použitá literatúra
    Príloha – prehľad ponuky cestovnej kancelárie FIRO-tour

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko