Proces segmentácie trhu a výber cieľových skupín zákazníkov (FIRO-tour - cestovná kancelária)
«»
Popis:
Spoločnosť FIRO-tour, cestovná kancelária, som si vybrala z viacerých dôvodov. Jedným z nich je veľmi dobrá skúsenosť s touto spoločnosťou, výborné dovolenky, poznávacie či zážitkové výlety. Veľmi kvalifikovaný personál s príjemným vystupovaním a ochotou poradiť. Rozmýšľala som nad rôznymi témami k tejto spoločnosti, no nakoniec sa mi táto hodila najviac, preto som si ju vybrala.
Kľúčové slová:
segmetnácia trhu
cieľové skupiny
zákazníci
Obsah:
- Úvod
1.Identifikačné údaje
2. Opis podniku
3. Teoretická časť
4. Praktická časť – Marketingový plán
4.1 Výskum trhu
4.1.1 Primárny výskum trhu
4.1.2 Sekundárny výskum trhu
4.1.3 Segmentácia trhu
Použitá literatúra
Príloha – prehľad ponuky cestovnej kancelárie FIRO-tour
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.