Procesný prístup a procesné manažérstvo
Popis:
Úvod
Súčasné obdobie je charakterizované veľkým tlakom na podniky resp. organizácie zo strany zákazníkov, ktorí majú neustále väčšie nároky a požiadavky. Aby podniky vedeli uspokojiť ich potreby, musia neustále zlepšovať svoje kvality, kvality svojich služieb a vyrábaných produktov. Na vybudovanie efektívneho a účinného systému kvality je potrebné vychádzať
z požiadaviek zákazníkov a v riadení využívať procesný prístup.
Kľúčové slová:
Procesný prístup
procesné manažérstvo
Zdroje:
- [1] Linczényi, A - Nováková, R: Manažérstvo kvality, STU v Bratislave 2001. ISBN 80-227-1586-7
- [2] Štefánik, J – Vajdečka, J – Melišík, M : Manažment kvality - Skriptum, TNUAD v Trenčíne 2005. ISBN 80-8075-093-9
- [3] Szomabthyová, E – Krauszová, A: Procesný prístup manažérstva kvality, TUKE v Košiciach 2003. ISBN 80-227-1586-7
- [4] www.poling.sk/procesny-model.php
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.