Produkt, produktové stratégie, produktový mix, produktový rad firmy Príklady úspešného Guerilla marketingu
«»
Popis:
Autor si vybral danú tému produkt, produktový mix, produktové stratégie a produktový rad firmy pretože sa to týka každého z nás a stretávame sa ním každodenne. Je dôležitou súčasťou nášho života ho potrebujeme na uspokojovanie našich potrieb. Produkty ponúkané na trhu zahrňujú materiálne veci, osoby, miesta a myšlienky.
Našu prácu sme rozdelili do rôznych kapitol a podkapitol.
V našej teoretickej časti Vám priblížime ako vzniká rozhodnutie o balení a značení, rozhodovanie o výrobkovom mixe, o výrobkových radoch a nakoniec o rozhodovanie o značke.
V praktickej časti Vám priblížime niekoľko príkladov úspešného Guerilla marketingu.
Kľúčové slová:
Produkt
produktové stratégie
produktový mix
produktový rad firmy
Guerilla marketing
Obsah:
- Zoznam ilustrácií a tabuliek -3-
Úvod -4-
1 Súčasný stav riešenej problematiky doma a v zahraničí 5
1.1 Produkt 5
1.2 Proces tvorby produktovej stratégie 7
1.3 Produktový mix 8
1.4 Produktový rad 9
1.4.1 Životný cyklus výrobku -10-
1.4.2 Vývoj nového produktu -11-
1.4.3 Služba ako produkt -13-
1.5 Príklady úspešného Guerilla marketingu -14-
2 Cieľ práce, metodika práce a metódy skúmania 14
3 Výsledky práce 15
4 Diskusia 16
Záver 17
Zoznam bibliografických odkazov 18
Zdroje:
- SKLENČAR, P., SLÁVIKOVÁ, G. 2011. Marketing. Dubnica nad Váhom: Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2011. 36-49 s. ISBN 978-80-89400-28-7
- KOTLER,P., ARMSTRONG.G., 2007. Marketing. Praha: Grada Publishing v Prahe, 2007. S. ISBN 80-247-0513-3.
- PATALAS. T. 2009. Guerillový marketing. Praha: Grada Publishing v Prahe, 2009. s. ISBN 978-80-247-2484-3.
- Zoznam internetových portálov
- EUROEKONOM. Produkt a produktová stratégia.
- IBISPARTNER. Marketing.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.