Psychológia a sociológia trhu
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
2 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
19465 |
Posledná úprava
14.02.2009 |
Zobrazené
1 174 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie
Pre chápanie spotrebiteľského správania- dôležité 3 typy premenných:
• podnety, stimuly – delia sa na vonkajšie (napr. reklama) a vnútorné (hlad)
• reakcie – kúpa, postoj k značke, vzťahy k nákupnému miestu
• moderátori – činitele zosilňujúce, zoslabujúce, alebo inak modifikujúce vplyv podnetov
Kľúčové slová:
Faktory ovplyvňujúce nákupné správanie
Kultúra a nákupné správanie
Neverbálne prejavy v marketingovej komunikácii
Marketingové významy..
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.