Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Psychológia a sociológia trhu

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
19465
Posledná úprava
14.02.2009
Zobrazené
1 174 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie


Pre chápanie spotrebiteľského správania- dôležité 3 typy premenných:

• podnety, stimuly – delia sa na vonkajšie (napr. reklama) a vnútorné (hlad)
• reakcie – kúpa, postoj k značke, vzťahy k nákupnému miestu
• moderátori – činitele zosilňujúce, zoslabujúce, alebo inak modifikujúce vplyv podnetov

Kľúčové slová:

Faktory ovplyvňujúce nákupné správanie

Kultúra a nákupné správanie

Neverbálne prejavy v marketingovej komunikácii

Marketingové významy..


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko