Psychológia reklamy
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
75 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
8224 |
Posledná úprava
08.02.2018 |
Zobrazené
1 892 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Niektorí ľudia sa stavajú k reklame s odstupom až negatívne. Iní jej naopak pripisujú pozitívne črty so zreteľom na socializáciu jednotlivca, vnímajú ju ako zdroj informácií, ktorý príjemcovi pomáha orientovať sa na trhu. Domnievam sa, že v akomkoľvek smere extrémne názory neriešia problém postavenia reklamy v spoločnosti. Mediálna reklama, ktorá sa spája s masovým rozšírením tlače, rozhlasu a televízie a internetu, prekonala od začiatku svojej existencie niekoľko etáp. Postupne prechádzala od ponuky výrobkov k ponuke osvety, ideálov, životného štýlu a ľudských túžob.
Kľúčové slová:
psychológia
reklama
veda
trh
reklama
psychológia reklamy
Obsah:
- 1. Úvod 3
2. Z histórie reklamy 3
3. Psychológia ako veda 4
4. Psychológia trhu 6
5. Psychológia reklamy 7
5.1 Reklama 7
5.2 Predmet psychológie reklamy 8
5.3 Čo môžeme očakávať od psychológie reklamy 10
6. Záver 11
7. Použitá literatúra 12
Zdroje:
- Douchová. J., Komárková. R.: Psychologie v ekonomické praxi. Praha 1992
- Geist, B.: Sociologický slovník. Praha, Victoria Publishing, a.s. 1992
- Horňák. P.: Základné kategórie propagácie. Zb. Propagácia v médiách. Bratislava, SOSPRA 1995
- Kollárik, T: Sociálna psychológia. Bratislava, SPN 1992
- Pavlú, D.: Propagace - specifická forma sociální komunikace. Praha. Novinář 1984
- Rejmánek, E.: Úvod do psychológie trhu. Praha, VŠE 1966
- Vysekalová, J. : Reklama a marketing. Praha, DlMAR 1994
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.