Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Psychológia reklamy

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
75 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
8224
Posledná úprava
08.02.2018
Zobrazené
1 892 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Niektorí ľudia sa stavajú k reklame s odstupom až negatívne. Iní jej naopak pripisujú pozitívne črty so zreteľom na socializáciu jednotlivca, vnímajú ju ako zdroj informácií, ktorý príjemcovi pomáha orientovať sa na trhu. Domnievam sa, že v akomkoľvek smere extrémne názory neriešia problém postavenia reklamy v spoločnosti. Mediálna reklama, ktorá sa spája s masovým rozšírením tlače, rozhlasu a televízie a internetu, prekonala od začiatku svojej existencie niekoľko etáp. Postupne prechádzala od ponuky výrobkov k ponuke osvety, ideálov, životného štýlu a ľudských túžob.

Kľúčové slová:

psychológia

reklama

veda

trh

reklama

psychológia reklamy



Obsah:
  • 1. Úvod 3
    2. Z histórie reklamy 3
    3. Psychológia ako veda 4
    4. Psychológia trhu 6
    5. Psychológia reklamy 7
    5.1 Reklama 7
    5.2 Predmet psychológie reklamy 8
    5.3 Čo môžeme očakávať od psychológie reklamy 10
    6. Záver 11
    7. Použitá literatúra 12

Zdroje:
  • Douchová. J., Komárková. R.: Psychologie v ekonomické praxi. Praha 1992
  • Geist, B.: Sociologický slovník. Praha, Victoria Publishing, a.s. 1992
  • Horňák. P.: Základné kategórie propagácie. Zb. Propagácia v médiách. Bratislava, SOSPRA 1995
  • Kollárik, T: Sociálna psychológia. Bratislava, SPN 1992
  • Pavlú, D.: Propagace - specifická forma sociální komunikace. Praha. Novinář 1984
  • Rejmánek, E.: Úvod do psychológie trhu. Praha, VŠE 1966
  • Vysekalová, J. : Reklama a marketing. Praha, DlMAR 1994
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko