Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 056   projektov
0 nových

Psychologické aspekty determinujúce spokojnosť a správanie sa zákazníka

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
41033
Posledná úprava
04.12.2012
Zobrazené
1 525 x
Autor:
richard.kusy
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod
Hlavný dôvod prečo jednotlivec kupuje výrobky, je uspokojovanie potrieb. Je to jeho cieľ. Potreba je teda základný faktor motivujúci a ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie. Psychologické aspekty determinujúce spokojnosť a správanie sa zákazníka sú vlastne aspekty ktoré vedú práve k uspokojovaniu potrieb. Spokojný zákazník, je zákazník s dobre uspokojenou potrebou a jeho správanie je ovplyvnené cestou ktorú pri tomto uspokojení potreby musel absolvovať. V prvom rade musíme pochopiť kto je zákazník. Aby sme dosiahli jeho spokojnosť musíme rozanalyzovať jeho osobnosť a podľa toho postupovať pri predaji produktu. Všetko toto ovplyvňuje aj jeho správanie sa. Preto sa v práci zameriame na kokrétny predaj produktov a ako by sme mali pôsobiť na zákazníka, aby sme úspešne uspeli v konkurenčnom prostredí zákazník bol spokojný a jeho prvotná potreba plne uspokojená a rovnako spokojný bude vďaka tomu aj predajca. 

Kľúčové slová:

spotrebiteľské správanie

reklamácie

reklamácia

spotrebiteľ



Obsah:
  • Úvod
    1. Spotrebiteľ – zákazník
    2. Klasifikácia psychologických činiteľov predaja
    3. Determinanty spotrebiteľského správania
    4. Komunikácia v procese predaja
    5. Reklamácie
    Záver

Zdroje:
  • Szarková, M.: Psychológia pre manažérov a podnikateľov. 2007. SPRINT: Bratislava 2007. 278s. ISBN 80-89085-77-6
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko