Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Public relations v súčasnom manažmente

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
15 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
35299
Posledná úprava
14.10.2010
Zobrazené
1 283 x
Autor:
silviar76
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Pojem Public relations sú vzťahy medzi subjektmi, publicita, komunikácia, prenos informácií, správa verejných záležitostí, riešenie sporných otázok, vzťahy s vládnymi inštitúciami, vzťahy s investormi, vzťahy s vnútornou verejnosťou, vzťahy s vonkajšou verejnosťou, vzťahy k menšinám, vzťahy s komunikačnými prostriedkami.

Kľúčové slová:

public relations



Obsah:
  •  


    Úvod ....................................................................................................................................... 3


    1. Marketingová komunikácia a public relations .............................................................. 3


    2. Hlavné prostriedky a pracovné postupy public relations ............................................. 6


    3. Public relations v samospráve ......................................................................................... 7


       3.1.Public relations v samospráve Mesta Kežmarok ......................................................... 9


    Záver ......................................................................................................................................10


    Zoznam použitej literatúry.................................................................................................. 11


    Zoznam príloh ...................................................................................................................... 12


Zdroje:
  • 1. Ing. BERNÁTOVÁ MAGDALÉNA PhD. a kolektív, Public relations v miestnej
  • samospráve, 2003
  • 2. LESLY PHILIP, Public relations, teória a prax, Victoria Publishing Praha, 1995
  • 3. Prof. Ing. Dr. Štefko Robert, PhD., Nepublikované prednášky z predmetu Public relations
  • v súčasnom manažmente, 2006
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko