Publicistika emocionálneho typu
Popis:
Žurnalistické žánre sa členia dvoma spôsobmi na trichonomické- spravodajské, analytické a beletristické a na dichtomické- spravodajstvo a publicistika. Publicistika je oveľa širší pojem ako žurnalistika. Publicistika sú teda žurnalistické prejavy, v ktorých sa vyjadruje postoj ,a ktoré hodnotia. Publicistika sa člení na publicistiku racionálneho typu- logicko pojmové stvárnenie a podanie publicistického prejavu a na publicistiku emocionálneho typu- emocionálne zobrazenie a stvárnenie
publicistického prejavu.
Kľúčové slová:
publicistika emocionálneho typu
fejtón
esej črta
enterfilet
Zdroje:
- KADNÁR, Emil: Novinárska publicistika II.. Bratislava: SPN, 1983. ISBN 67-424-83
- FOLLRICHOVÁ TUŠER: Teória a prax novinárskych žánrov. Bratislava: UK, 1998. ISBN 80-223-1555-9
- TUŠER, Andrej: Ako sa robia noviny. Bratislava: SOFA, 2003. ISBN 80-89033-26-1
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.