Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Publicistika emocionálneho typu

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
20 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
33707
Posledná úprava
24.05.2010
Zobrazené
2 012 x
Autor:
mary007
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Žurnalistické žánre sa členia dvoma spôsobmi na trichonomické- spravodajské, analytické a beletristické a na dichtomické- spravodajstvo a publicistika. Publicistika je oveľa širší pojem ako žurnalistika. Publicistika sú teda žurnalistické prejavy, v ktorých sa vyjadruje postoj ,a ktoré hodnotia. Publicistika sa člení na publicistiku racionálneho typu- logicko pojmové stvárnenie a podanie publicistického prejavu a na publicistiku emocionálneho typu- emocionálne zobrazenie a stvárnenie
publicistického prejavu.

Kľúčové slová:

publicistika emocionálneho typu

fejtón

esej črta

enterfilet



Zdroje:
  • KADNÁR, Emil: Novinárska publicistika II.. Bratislava: SPN, 1983. ISBN 67-424-83
  • FOLLRICHOVÁ TUŠER: Teória a prax novinárskych žánrov. Bratislava: UK, 1998. ISBN 80-223-1555-9
  • TUŠER, Andrej: Ako sa robia noviny. Bratislava: SOFA, 2003. ISBN 80-89033-26-1
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko