Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Reklama a jej pôsobenie na diváka

«»
Prípona
.pdf
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
56 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
3636
Posledná úprava
04.05.2017
Zobrazené
3 801 x
Autor:
mmmax
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
"Reklama - kontrolovaný proces komunikácie neosobného charakteru, ktorý sa prostredníctvom masovo-komunikačných médií snaží oboznamovať s produktom, službou, myšlienkou alebo inštitúciou, určitým objektom informácie a taktiež vplývať na jeho predaj, či akceptáciu. Reklama používa reklamné média masovo-komunikačného charakteru akými sú tlač, rozhlas, televízia, kino, výlepové plochy, rôzne výstavy, resp. podpory predaja v mieste predaja, videotext a iné."
Táto stručná definícia samozrejme nedokáže vystihnúť tento fenomén dnešnej doby s jeho božskými atribútmi, reklama je všadeprítomná, vševedúca, všemocná, nesmrteľná, neporaziteľná a absolútne dokonalá. A aj keď predchádzajúca veta možno vyvoláva úsmev na tvári, faktom je, že jej vplyv nieje obmedzený len na spomínaný predaj či akceptáciu.
Čo a prečo dáva reklame toľkú silu a umožnilo jej prerásť do neraz obludných rozmerov? Je reklama chcená či potrebná? Na tieto a podobné otázky sa pokúšam nájsť odpovede vo svojej práci.

Kľúčové slová:

reklama

média

podprahová reklama

biznis

ekonomika

imagemaker



Obsah:
  • Úvod -3-
    1 Prečo a kedy vlastne reklama vznikla -4-
    2 Všadeprítomná reklama alebo „biznis cez mŕtvoly“ -4-
    3 Reklama a typ ekonomiky -5-
    4 Reklama - imagemaker -6-
    5 Reklama a deti -6-
    6 Je reklama dobrá? -7-
    Nestratiť súdnosť alebo namiesto „záveru“ -7-
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko