Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Reklama a public relations ako súčasť komunikácie podniku

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
25 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
19684
Posledná úprava
27.02.2009
Zobrazené
1 527 x
Autor:
anita04
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
„Dnešný biznis nie je o tom, odkiaľ pochádzam, ale o tom, či chcem a viem spolupracovať s ľuďmi odinakiaľ: Základom úspechu topmanažéra domácej firmy je pochopiť model 80:20, pričom 80 % tvoria poznatky, vedomosti a skúsenosti a 20 % komunikácia a koordinácia. V centrále veľkej medzinárodnej spoločnosti je to naopak: na vaše poznatky a skúsenosti pripadá len 20 % a zvyšok je o tom, pochopiť miestnu kultúru a zvyky, vysvetliť si kompetencie, práva a povinnosti. Takže to celé je skôr o komunikácii, tolerancii a schopnosti rýchlo sa prispôsobiť celkom iným pomerom.“
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko