Reklama ako mediálny produkt
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
37 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
15565 |
Posledná úprava
01.12.2008 |
Zobrazené
4 759 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Každý dobrý podnikateľ si musí uvedomiť význam správneho zapojenia marketingu a vhodne riešeného marketingového mixu do riadenia všetkých činností podniku. Avšak nie vždy všetky zložky podniku dostatočne využívajú najefektívnejšie prepojenie a to od správneho výberu výrobku, cez stanovenie ceny, zabezpečenie optimálnych distribučných kanálov až po najúčinnejšiu formu reklamy. Reklama, ktorá vo väčšine prípadov zabezpečuje prvý kontakt spotrebiteľa s výrobkom. Reklama má rozhodujúcu úlohu pre uvádzanie výrobku na trh....
Kľúčové slová:
MASOVO-KOMUNIKAČNÉ PROSTRIEDKY
Tlačené reklamné prostriedky
tlacena reklama
svetelna reklama
Svetelné reklamné prostriedky
Zvukové reklamné prostriedky
zvukova reklama
VPLYV REKLAMY
Reklama
Zdroje:
- Jon Steel : Reklama, Brno, Computer Press, r. 2003, 256 s.
- Heinz Schwable: Praktická reklama, Praha, Grada r. 1994, 153 s.
- Peter Mihók: Reklama v trhovej ekonomike, Bratislava, Slovenská obchodná a priemyselná komora, 1995, 104 s.
- Ján Zeman: Ve spárech reklamy, Praha, Grada, rč. 1994, 85 s.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.