Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Reklama ako mediálny produkt

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
37 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
15565
Posledná úprava
01.12.2008
Zobrazené
4 759 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Každý dobrý podnikateľ si musí uvedomiť význam správneho zapojenia marketingu a vhodne riešeného marketingového mixu do riadenia všetkých činností podniku. Avšak nie vždy všetky zložky podniku dostatočne využívajú najefektívnejšie prepojenie a to od správneho výberu výrobku, cez stanovenie ceny, zabezpečenie optimálnych distribučných kanálov až po najúčinnejšiu formu reklamy. Reklama, ktorá vo väčšine prípadov zabezpečuje prvý kontakt spotrebiteľa s výrobkom. Reklama má rozhodujúcu úlohu pre uvádzanie výrobku na trh....

Kľúčové slová:

MASOVO-KOMUNIKAČNÉ PROSTRIEDKY

Tlačené reklamné prostriedky

tlacena reklama

svetelna reklama

Svetelné reklamné prostriedky

Zvukové reklamné prostriedky

zvukova reklama

VPLYV REKLAMY

Reklama



Zdroje:
  • Jon Steel : Reklama, Brno, Computer Press, r. 2003, 256 s.
  • Heinz Schwable: Praktická reklama, Praha, Grada r. 1994, 153 s.
  • Peter Mihók: Reklama v trhovej ekonomike, Bratislava, Slovenská obchodná a priemyselná komora, 1995, 104 s.
  • Ján Zeman: Ve spárech reklamy, Praha, Grada, rč. 1994, 85 s.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko