Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Reklama ako prostriedok socializácie

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
29454
Posledná úprava
21.01.2010
Zobrazené
1 031 x
Autor:
petqo1
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Základným nástrojom primárnej socializácie je rodinná výchova, resp. so¬ciálna interakcia v ranom veku dieťaťa, ktorého povaha a obsah vytvárajú základy osobnosti. Ide hlavne o mieru citového nasýtenia, či nenasýtenia (ci¬tová saturácia, citová deprivácia), resp. vytváranie citových väzieb (Nakoneč-ný, 2000). Nie každá socializácia vytvára optimálne podmienky pre rozvoj dieťaťa. Rýchly ekonomický a hospodársky rozvoj; spoločnosti neprináša len uľahčenie a zefektívnenie pracovnej činnosti, ale aj negatívne dôsledky na psy¬chiku ľudí, prejavujúce sa v narušení optimálnej harmónie vzťahov v rodine i na pracovisku. Negatívneho vplyvy na celkový duševný vývin všetkých zú¬častnených, najmarkantnejšie však detí môžu mať rozmanité podoby. Uvedie¬me niekoľko situácií, vyskytujúcich sa najčastejšie:...

Kľúčové slová:

Reklama

prostriedok socializácie


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko