Reklama podniku, predaj produktu pomocou reklamy
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
16 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
15377 |
Posledná úprava
25.12.2008 |
Zobrazené
3 569 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Túto seminárnu prácu som sa rozhodol napísať na tému reklama podniku a obchode. Moderný život je rýchly a komplexný a ľudia chcú toho urobiť čo najviac a v čo najkratšej dobe, obchodníci snažia používaním určitých skratiek a rýchlych volieb zvýšiť svoj odbyt. Práve oni vedia, čo pracuje a čo nie, najvhodnejšie o tom presvedčuje zákon prežitia. Úspešné firmy musia vedieť robiť viac, než len vyrábať dobré produkty. Musia informovať spotrebiteľov o výhodách produktu a správnym spôsobom ho „umiestniť “ do povedomia spotrebiteľov. Na to potrebujú poznať a využívať rôzne prostriedky masovej aktivizácie predaja – reklamu, techniky podpory predaja a public relations.
Kľúčové slová:
reklama podniku
Zdroje:
- Ley Forbes D., Najlepší obchodník, Aktuell 1995,
- Schwarz, O., Efektivní marketing, Grada a.s., Praha 1992,
- Kotler, P.: Marketing, Management, Victoria publishing a.s., Praha 1997,
- Mandino, O.: Největší obchodník na světě, Knižní klub, k. s. a nakladatelství Pragma, Praha
- Kretten, A. – Šimo, D. – Vicen, M. – Nagyová, Ľ. : Marketing. Nitra : SPU,1997
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.