Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 116
projektov

Reklama - seminárna práca + prípadová štúdia KOFOLA

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
133 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
38771
Posledná úprava
26.11.2011
Zobrazené
3 996 x
Autor:
3rr0r_SVK
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Seminárna práca na tému reklama. Reklama, ako platená, neosobná forma prezentácie produktu alebo služby je tá zložka komunikačného mixu, s ktorou sa stretávame v každodennom živote najčastejšie. Máme ju často na očiach a preto si ju najčastejšie uvedomujeme. Podľa Kotlera (2002, s. 124) „reklama je najúčinnejším nástrojom budovania povedomia o existencii podniku, výrobku, služby alebo myšlienky. Ak meriame náklady na tisíc oslovených ľudí, tak je reklama prakticky neprekonateľná.“
Foret (2005, s. 119) hovorí, že „reklama sa vyznačuje schopnosťou pôsobiť na nákupné chovanie a rozhodovanie veľkého počtu ľudí vo veľmi krátkom časovom úseku a v širokej geografickej oblasti. Dá sa u nej pomerne ľahko kontrolovať obsah, forma podávaných informácií ako aj jej načasovanie.“

Kľúčové slová:

reklama

tvorba reklamy

ciele reklamy

druhy reklám

média



Obsah:
  • 1. REKLAMA
    1.1 História reklamy
    1.2 Hlavné ciele reklamy
    1.3 Teória reklamy
    1.4 Efektivita reklamy
    1.5 Tvorba reklamy
    2. ROZDELENIE REKLAMY
    2.1 Rozdelenie podľa cieľa reklamy
    2.2 Podľa nasadzovania reklamy
    2.4 Podľa druhu média
    2.4.1 Elektronické médiá
    2.4.2 Printové médiá
    3. PRÍPADOVÁ ŠTÚDIA – KOFOLA
    Prípadová štúdia zameraná na reklamu spoločnosti Kofola a.s. a produktu Kofola
    3.1 História
    3.3 Rozhodnutie o médiách
    3.4 Slogan a reklamné kampane
    3.5 Časová pôsobnosť reklamy
    3.5 Hodnotenie reklamy
    3.6 Úlohy
    ZOZNAM BIBLIOGRAFICKÝCH ODKAZOV

Zdroje:
  • CÉZAR, J. 2007. I zázrak potřebuje reklamu. Brno : Computer Press, 2007. 199s. ISBN 978-80-251-1688-3
  • FERENCOVÁ, M. – ŠINDLERYOVÁ, I. 2009. Marketingová komunikácia. Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, 2009. 136 s. ISBN 78-80-555-0013-3
  • FORET, M. 2006. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9
  • FORET, M. – PROCHÁZKA, P. – URBÁNEK, T. 2005. Marketing : základy a principy. 2. vydanie. Brno : Computer Press, 2005. 128 s. ISBN 80-251-0790-6.
  • HARRIS, G. – HARRIS, G. 1999. 101 rád ako propagovať svoju firmu. Bratislava : Príroda, 1999. 127 s. ISBN 80-07-01033-5
  • ...
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko