Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Reklamná kampaň (seminárna práca z marketingu)

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
37 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
2527
Posledná úprava
21.02.2017
Zobrazené
3 242 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Seminárna práca sa zaoberá reklamnou kampaňou spoločnosti Tech-Komp. Popisuje spôsob reklamy spoločnosti a podporu predaja svojich produktov.

Poslanie firmy

V súčasnosti sa svet počítačov a výpočtovej techniky, objavovaním nových a lepších technológii, začína dosť rozrastať. Preto začína narastať záujem o výpočtovú techniku a to predovšetkým u mladých ľudí.
Takisto aj vo firmách, či už v novovzniknutej, alebo zabehnutej firme je počítač nevyhnutnosťou. Keďže informácie a dáta sú už veľmi rozsiahle, tak i zálohovanie dát na CD média patrí v terajšej dobe k žiadaným.
Predmetom podnikania mojej firmy je predaj a servis výpočtovej techniky. Je to hlavná činnosť firmy. Je to teda sprostredkovateľská činnosť - maloobchod.
V menšej miere sa tiež zaoberám aj predajom počítačových hier, VideoCD, DVD titulov a softwaru.
Popri tejto činnosti firma poskytuje aj ďalšie služby. Je to zabezpečenie servisu na počítače, záloha dát na CD médium a scanovanie.

Kľúčové slová:

reklamná kampaň

podpora predaja

marketing

poslanie firmy

reklama

hodnotenie

podpora predaja



Obsah:
  • Opis firmy
    Poslanie firmy
    Cieľový spotrebitelia
    Reklama
    Hodnotenie reklamnej komunikácie
    Podpora predaja
    Hodnotenie podpory predaja
    Záver

Zdroje:
  • Kotler, P., Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1992, ISBN 80-08-02042-3.
  • J. Borovský.: Manažment zmien - cesta k rastu konkurencieschopnosti, Eurounion, 2005, ISBN 80-88984-66-1
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko