Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Reklamný text pre knižný titul v SR v súčasnosti

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
7702
Posledná úprava
08.05.2018
Zobrazené
1 971 x
Autor:
puma86
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Pri mojej téme Reklamný text pre knižní titul v SR v súčasnosti som sa snažila stručne popísať vývin a históriu reklamy a popísať ako by taký správny reklamný text pre knižní titul mal vyzerať. Tiež popisujem nepriamu a priamu reklamu. Uvádzam samotný vznik inzerátu a rôzne formy reklamnej činnosti.
Pri mojej práci mi hlavne pomohli monografie a brožúrky o reklame a čiastočne aj internet.

Kľúčové slová:

reklamný text

vývin reklamy

história reklamy

priama reklama

nepriama reklama

vznik inzerátu

reklamná činnosť



Obsah:
  • 0 Úvod 3
    1 Vývin reklamy a reklamného textu 4
    2 Reklamný text pre knižní titul v súčasnosti 6
    3 Záver 8
    4 Zoznam použitej literatúry 9

Zdroje:
  • HALADA, J.: Človek a kniha: Úvod do nakladatelské specializace. 1. vyd. Praha: REGLETA, 1993. 120 s. ISBN 80-7066-767-2
  • TVRDOŇ, E.: Text a štýl reklamy v periodickej tlači. Bratislava: EPOS, 1999. 272 s.
  • ISBN 80-88810-63-9
  • TVRDOŇ, E.: Účinnosť reklamných textov z hľadiska použitia niektorých jazykovo-štylistických prostriedkov. Bratislava: SOSPRA, 1996. 16 s.
  • TVRDOŇ, E.: Základy textovej komunikácie v reklame. Bratislava: SOSPRA, 1997. 31 s.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko