Reklamný text pre knižný titul v SR v súčasnosti
Popis:
Pri mojej téme Reklamný text pre knižní titul v SR v súčasnosti som sa snažila stručne popísať vývin a históriu reklamy a popísať ako by taký správny reklamný text pre knižní titul mal vyzerať. Tiež popisujem nepriamu a priamu reklamu. Uvádzam samotný vznik inzerátu a rôzne formy reklamnej činnosti.
Pri mojej práci mi hlavne pomohli monografie a brožúrky o reklame a čiastočne aj internet.
Kľúčové slová:
reklamný text
vývin reklamy
história reklamy
priama reklama
nepriama reklama
vznik inzerátu
reklamná činnosť
Obsah:
- 0 Úvod 3
1 Vývin reklamy a reklamného textu 4
2 Reklamný text pre knižní titul v súčasnosti 6
3 Záver 8
4 Zoznam použitej literatúry 9
Zdroje:
- HALADA, J.: Človek a kniha: Úvod do nakladatelské specializace. 1. vyd. Praha: REGLETA, 1993. 120 s. ISBN 80-7066-767-2
- TVRDOŇ, E.: Text a štýl reklamy v periodickej tlači. Bratislava: EPOS, 1999. 272 s.
- ISBN 80-88810-63-9
- TVRDOŇ, E.: Účinnosť reklamných textov z hľadiska použitia niektorých jazykovo-štylistických prostriedkov. Bratislava: SOSPRA, 1996. 16 s.
- TVRDOŇ, E.: Základy textovej komunikácie v reklame. Bratislava: SOSPRA, 1997. 31 s.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.