Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Riadenie vzťahov so zákazníkmi - Orange Slovensko

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
58 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
32752
Posledná úprava
20.05.2010
Zobrazené
3 091 x
Autor:
beki1
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom tejto prípadovej štúdie je predstaviť služby, konkurenčnú výhodu a prínosy riadenia vzťahov so zákazníkmi v spoločnosti Orange Slovensko, a. s..
Využívanie nástroja Riadenia vzťahov so zákazníkmi (Customer Relationship Management - CRM) je pre každú spoločnosť poskytujúcu telekomunikačné služby veľkým prínosom a v dnešnej dobe nevyhnutnosťou na udržanie a posilnenie svojej pozície, resp. na vybudovanie konkurenčných výhod.
Myšlienka Henryho Forda je výstižná, tam kde je porozumenie, tam sa skrýva úspech. A práve systém CRM je skvelým nástrojom na dosiahnutie tohto zámeru. Vďaka porozumeniu, získame spokojných zákazníkov a ich spokojnosť vybuduje dobré vzťahy čím sa firma dopracuje k lojálnym zákazníkom a samozrejme k väčším ziskom.

Kľúčové slová:

CRM

Riadenie vzťahov so zákazníkmi

Manažment a marketing trhových služieb

Orange



Zdroje:
  • MICHALOVÁ, V.: Manažment a marketing služieb. Bratislava 2006, ISBN 80-969567-1-X
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko