Riadenie vzťahov so zákazníkmi - Orange Slovensko
«»
Popis:
Cieľom tejto prípadovej štúdie je predstaviť služby, konkurenčnú výhodu a prínosy riadenia vzťahov so zákazníkmi v spoločnosti Orange Slovensko, a. s..
Využívanie nástroja Riadenia vzťahov so zákazníkmi (Customer Relationship Management - CRM) je pre každú spoločnosť poskytujúcu telekomunikačné služby veľkým prínosom a v dnešnej dobe nevyhnutnosťou na udržanie a posilnenie svojej pozície, resp. na vybudovanie konkurenčných výhod.
Myšlienka Henryho Forda je výstižná, tam kde je porozumenie, tam sa skrýva úspech. A práve systém CRM je skvelým nástrojom na dosiahnutie tohto zámeru. Vďaka porozumeniu, získame spokojných zákazníkov a ich spokojnosť vybuduje dobré vzťahy čím sa firma dopracuje k lojálnym zákazníkom a samozrejme k väčším ziskom.
Kľúčové slová:
CRM
Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Manažment a marketing trhových služieb
Orange
Zdroje:
- MICHALOVÁ, V.: Manažment a marketing služieb. Bratislava 2006, ISBN 80-969567-1-X
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.