Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Popis:
Cieľom mojej práce je zamerať sa na riadenie vzťahov so zákazníkmi, resp. management vzťahov so zákazníkmi. V súčastnosti je tento proces stále viac a viac dôležitejší, keďže producenti produktov a služieb si uvedomujú obmedzenosť trhu. Preto pojem stály a lojálny zákazník sa stáva veľmi dôležitý pre výrobcov, ktorí si uvedomujú, že dlhodobé a kvalitné vzťahy so zákazníkmi im umožnia udržať si konkurencieschopnosť a prekonať výkyvy na trhoch. Skvalitňovanie produktov a služieb prináša obom stranám výhody, ako pre výrobcov, tak aj pre zákazníkov. Tento proces riadenia vzťahov so zákazníkmi by som chcel aplikovať na veľmi úspešný slovenský podnik, ktorého rast presiahol už aj hranice nášho štátu a vďaka tejto uplatňovanej firemnej politike jeho sila na trhu neustále rastie a čoraz viac zákazníkov vyhľadáva ich ponuku.
Zdroje:
- STORBACKA, K., LEHTINEN, J.R.: RIADENIE VZŤAHOV SO ZÁKAZNÍKMI
- (CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT), Grada Publishing, Praha, 2002,
- DOHNAL, J.: RIADENIE VZŤAHOV SO ZÁKAZNÍKMI - PROCESY, PRACOVNÍCI,
- TECHNOLÓGIE, Grada Publishing, Praha, 2002, počet strán 164, ISBN 80-247-0401-3
- magazín BUSINESS WORLD, č.8/2002
- http://www.sas.com/offices/europe/slovakia/solutions/crm/index.html
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.