Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 025   projektov
0 nových

Rola manažéra pri riadení značky

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
44824
Posledná úprava
07.03.2014
Zobrazené
288 x
Autor:
silvia1974
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Predmetom seminárnej práce je rola manažéra v riadení značky. Práca sa venuje problematike roli manažéra, riadenia značky, budovania značky, strategického riadenia značky. Stručne sú spracované a rozanalyzované rôzne články, týkajúce sa danej problematiky.
Stále viac firiem a spoločností si uvedomuje, že jedným z najcennejších aktív je práve meno ich značky spojené s produktmi, ktoré vyrába alebo poskytuje. Značka, ktorá je akceptovaná spotrebiteľmi a je adaptovaná v ich živote a ich rozhodovaní, je výsledkom veľmi náročnej práce budovania značky, pri ktorej zastáva najdôležitejšiu pozíciu práve manažér značky. Tento proces začína formulovaním vízie, potom stratégie značky, kooperáciou všetkých zamestnancov na práci so značkou. Značka je taktiež dôsledkom vynakladania dostatočne veľkých finančných prostriedkov pre rozpočet budovania a komunikácie značky.
Cieľom práce je stručne teoreticky vymedziť manažéra značky, jeho úlohu pri budovaní a riadení značky a taktiež analyzovať problémy týkajúce sa budovania a riadenia značky.

Kľúčové slová:

značka

riadenie značky

manažér značky



Obsah:
  • Úvod…………………………………………………………………………………………4
    1 Začiatky budovania značky…………………………………………..5
    2 Manažér značky……………………………………………………………6
    3 Strategické riadenie značky………………………………………….8
    Záver……………………………………………………………………………………….12
    Zoznam použitej literatúry………………………………………………………13

Zdroje:
  • 1. AAKER, D. A. 2003. Brand Building: budování obchodní značky. Brno:Computer Press, 2003. 312 s. ISBN 80-7226-885-6
  • 2. HEALEY, M. - NOVOTNÁ, J. 2008. Co je branding?. Praha : Slovart, 2008. 256 s. ISBN 9788073911676
  • 3. FORET, M. - PROCHÁZKA, P. - URBÁNEK, T. 2005. Marketing - základy a principy. Praha: Computer Press, 2005. 149 s. ISBN 80-251-0790-6
  • 4. KELLER, K. 2007. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing, 2007. 796 s. ISBN 80-247-0016-6
  • 5. KOTTLER P. 2001. Marketing management. Praha: Grand Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-7261-010-4
  • 6. PŘÍBOVÁ, M. - MYNÁŘOVÁ, L. a kol. 2000. Strategické řízení značky - Brand management. Praha: Ekopress s.r.o., 2000.148 s. ISBN 80-86119-27-0
  • 7. SEDLÁK, M. 2008. Základy manažmentu. Bratislava: Iura Edition, 2008. 310s. ISBN 978-80-8078-193-4
  • 8. SKOŘEPA, L. - DUŠEK, J. 2006. Economic and Management SAU in Nitra. Nitra: SPU Nitra, 2006. 170 s. ISBN 80-8069-704-3
  • 1. CHIANG, I-PING. - LIN,CHIC-YING - WANG, KAISHENG M. 2008. CyberPsychology & Behavior. 2008, roč. 11, č. 5, s.607-610.
  • 2. FISHER, M. - VOLKNECKER, F. - SATTLER, H. 2010 Journal of Marketing Research . 2010, roč.47, č. 5, s. 823-839.
  • 3. HANKINSON, P. - HANKINSON, G. 1999. Journal of Marketing Management. 1999, roč. 15, č. 3, s.135-155.
  • 4. HANNA, S. 2011. Journal of Marketing Management. 2011, roč. 27, č. 5/6, s.458-476.
  • 5. KELLER, K. L. 2012. Journal of Marketing Research. 2012, roč. 49, č. 3, s.373-382.
  • 6. KENNEDY, R.- McCOLL, B.  2012. Journal of Advertising Research. 2012, roč. 52, č. 2, s.270-276.
  • 7.  LOW, G. S. - FULLERTON, R. 1994. Journal of Marketing Research. 1994, roč. 31, č. 2, s.173-190.
  • 8. RAJASEKAR, N. - NALINA, K.G. 2011. International Journal of Research in Commerce and Management. 2011, roč. 2, č. 4, s. 44-48.
  • 9. ROWLEY, J. 2012. Place Branding & Public Diplomaty. 2012, roč. 8, č. 2, s.102 - 109
  • 10. SHAMMON, S. 2011. Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business. 2011, roč. 2, č. 12, s.435 -44
  • 11. VIVANT, E. 2011. Town Planning Review. 2011, roč. 82 č. 1, s.99-115,
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko