Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Rozhodovanie rodiny o spotrebe a nákupe

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
18 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11392
Posledná úprava
28.11.2018
Zobrazené
2 082 x
Autor:
marlee
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1.1 Vplyv rodiny na spotrebiteľské správanie

Rodina - rozumie sa ňou spojenie 2 prípadne viac osôb pokrvne, sobášom, adopciou
- je najvplyvnejšou spoločenskou skupinou, ktorá ovplyvňuje SS. Jej členovia výrazne ovplyvňujú nákupné správanie.
- je to špeciálna skupina, ktorá významne determinuje SS, najmä preto, lebo v rodine sa do značnej mieri formujú postoje, hodnoty a správanie jej členov.

Domácnosť - je pojem, ktorý sa odlišuje od pojmu rodiny, je to sociálna skupina žijúca v spoločnom byte.

4 základné princípy pôsobiace na správanie :

1. Rodina je primárnou sociálnou skupinou.
2. Rodina hrá hlavnú úlohu v socializácii jednotlivcov, t.j. výchovou detí prenášaním kultúrnych vzorov.
3. Rodina je základnou jednotkou z hľadiska spotreby
4. Rodina je základnou hospodárskou jednotkou, spoločne hospodári s príjmami svojich členov.

Kľúčové slová:

rodina

shetov model

etgarov model

spotreba

životný cyklus

rozhodovanie



Obsah:
  • 1.1 Vplyv rodiny na spotrebiteľské správanie
    1.2 Životný cyklus rodiny
    1.3 Vplyvy členov rodiny na nákupné rozhodovanie
    1.4 Nákupné rozhodovanie rodiny
    Bola som na nákupe
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko