Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Segmentácia, targeting, positioning

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
27 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
36507
Posledná úprava
03.02.2011
Zobrazené
2 093 x
Autor:
student
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1 Cielený marketing

Trh je oblasť ekonomickej reality, kde dochádza k výmene produktov a činností medzi jednotlivými ekonomickými subjektmi, ktoré sú predstaviteľmi ponuky a dopytu.

Každá firma by mala na trhu identifikovať skupiny, ktoré vie najlepšie obslúžiť. Táto koncepcia prešla nasledovnými vývojovými štádiami:
- masový marketing, ktorý charakterizuje hromadná výroba, distribúcia a podpora predaja rovnakého produktu všetkým kupujúcim. Cieľom je znížiť náklady, ceny a vytvoriť čo najväčší trhový potenciál,
- marketing hĺbky produktového mixu, kedy výrobca produkuje dva alebo viac produktov, ktoré majú rôzne vyhotovenia, štýl, kvalitu, veľkosť, atď.,
- cielený marketing, kedy producent identifikuje trhové segmenty, vyberie si jeden alebo viaceré segmenty a vyvinie produkt alebo celý marketingový mix, ktorý zodpovedá požiadavkám.

Kľúčové slová:

cielený marketing

segmentácia trhu

targeting

positioning



Obsah:
  • 1 Cielený marketing
    2 Segmentácia trhu
    3 Targeting
    4 Positioning – zaujatie pozície na trhu, tvorba trhovej pozície

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko