Segmentácia trhu na báze životného štýlu
Popis:
Trh
Trhom sa rozumie miesto, kde dochádza k výmene tovarov medzi jednotlivými trhovými subjektami.
Trh možno charakterizovať ako sféru ekonomiky, v ktorej sa realizujú špecifické ekonomické vzťahy medzi jednotlivými trhovými subjektami prostredníctvom výmeny tovarov, t.j. zvláštnej formy výmennej činnosti medzi ľuďmi, vyvolávané a podnecované rozvojom deľby práce. Na trhu dochádza k realizácii vyrobených statkov a služieb pomocou peňazí. Na trhu sa stretávajú kupujúci a predávajúci, aby si prostredníctvom peňazí vymenili svoje výrobky a služby. Naturálnu výmenu, t.j. výmenu jedného statku priamo za iný statok, nazývame barter.
Kľúčové slová:
marketing
segmentacia trhu
zivotny štyl
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.