Seminárka - Elektronické obchodovanie
«»
Popis:
V súčasnosti sme svedkami až neuveriteľného rozšírenia počítačov, internetu a celkovo informačno-komunikačných technológií. Z prostriedkov na komunikáciu sa stali prostriedky aj na zábavu, vzdelanie a obchodovanie. Tieto technoloógie prenikli vlastne do všetkých oblastí ľudskej činnosti. Spoločnosť sa stáva stále viac informačnou. Aj v obchodných podmienkach sa tieto prostriedky začali tlačiť do popredia a preto sa v priebehu posledných rokov veľmi často začal v rôznych súvislostiach používať pojem elektronický obchod.
V seminárnej práci sa budeme v prvom rade snažiť charakterizovať elektronické obchodovanie. Ďalej vo všeobecnosti popíšeme výhody, nevýhody a problémy elektronického obchodovania. A v poslednom rade sa zamieriame na účastníkov elektronického obchodu.
Kľúčové slová:
elektronické obchodovanie
problémy elektronického obchodovania
elektronický obchod
Obsah:
- Úvod
Všeobecná charakteristika elektronického obchodovania
Výhody, nevýhody a problémy elektronického obchodovania
Výhody elektronického obchodovania pre obchodníkov
Výhody elektronického obchodovania pre zákazníkov
Nevýhody elektronického obchodovania
Problémy elektronického obchodovania
Účastníci elektronického obchodu
Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.