Seminárna práca - Komunikácia v manažmente
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
8 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
5431 |
Posledná úprava
02.10.2017 |
Zobrazené
2 006 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
KOMUNIKÁCIA V MANAŽMENTE
Komunikácia znamená prenos informácie od odosielateľa k príjemcovi pomocou verbálnych a neverbálnych symbolov. Podmienkou tohto prenosu je porozumenie odovzdanej informácie.
Interpersonálna komunikácia je významnou súčasťou riadiacej práce manažéra. Je jednou zo základných spôsobilostí, ktorou musí každý úspešný manažér disponovať a ktorá sa stáva konkurenčnou výhodou organizácií, súčasne je požiadavkou na efektívneho manažéra organizácií národných i nadnárodných.
Komunikačný proces
Zjednodušenie povedané, komunikácia je proces odovzdania informácie od odosielateľa príjemcovi.
J. V. Thill, C. L. Bovée celý verbálny proces komunikovania rozdeľujú na niekoľko fáz.
Písanie a rozprávanie je prostriedkom vysielania správy, čítanie a počúvanie je spôsobom prijímania správy. V komunikačnom procese dochádza k výmene informácií medzi vysielateľom správy (V) a prijímateľom správy (P) prostredníctvom komunikačného kanála (Kk). Tento proces je ukončený prijatím a pochopením správy.
Kľúčové slová:
Organizačne správanie
komunikácia
komunikačný proces
aspekty komunikácie
vizuálny komunikačný kanál
Obsah:
- Komunikácia v manažmente
Komunikačný proces
Formy komunikácie
Formy komunikácie v malej skupine
Komunikácia manažéra s podriadeným
VÝznam počúvania
Neverbálne aspekty komunikácie
Neverbálne prostriedky komunikačného procesu
Auditívny komunikačný kanál
VIzuálny komunikačný kanál
Taktilný, olfaktorický a termálny komunikačný kanál
Efektívny komunikačný proces na príklade konkrétnej spoločnosti
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.