Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 025   projektov
0 nových

Seminárna práca na tému Marketingový mix

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
108 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
8649
Posledná úprava
10.04.2018
Zobrazené
4 958 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Hlavnou úlohou marketingu je uspokojovanie potrieb zákazníkov, ktoré sa dosahuje prostredníctvom marketingového mixu. Marketingový mix je podstatou koncepcie moderného marketingu. Je prostriedkom, pomocou ktorého možno uspokojovať mnohoraké požiadavky zákazníkov. Predstavuje spojenie 4 prvkov- produkt, cena, distribúcia, reklama, aby sa podarilo uspokojiť všetky očakávania a potreby zákazníkov.

Pojem marketingový mix sa spája s menom N. H. BORDENA, ktorý prirovnal marketingový mix ku „cake-mixu“ (zmesi na koláč). Chuť koláča podľa BORDENA možno vylepšiť, ak sa mierne zvýši podiel jednej zložky (cukru). Zdôrazňuje ale, že táto zmes sa nesmie „predobriť“. Došlo by k porušeniu vyváženosti jednotlivých zložiek. Podobne to je aj v marketingovom mixe. I tu je potrebné rešpektovať vzájomnú previazanosť jednotlivých nástrojov marketingového mixu. I tu výsledok závisí od správneho pomeru, správnej kombinácie všetkých zložiek marketingového mixu.

Kľúčové slová:

marketingový mix

produkt

cena

distribúcia

reklama

komunikácia



Obsah:
  • 1. Marketingový mix
    2. Produkt
    3. Cena
    4. Distribúcia
    5. Komunikácia

Zdroje:
  • Kita, J. 2002. Marketing. Bratislava: IURA EDITION, 2002
  • Poliačiková, E. 2007. Marketing 1. Banská Bystrica: Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela, 2007
  • Raši, S. 2003. Marketing podniku cestovného ruchu. Banská Bystrica: Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela, 2003
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko