Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 036   projektov
0 nových

Seminárna práca z marketingu - Firma KVETY s.r.o.

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
48 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
13089
Posledná úprava
15.10.2020
Zobrazené
1 553 x
Autor:
lolla1
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Firma KVETY, s.r.o., vznikla na základe dôkladného rozhodnutia majiteľky za účelom predaja rôznych druhov kvetov a kytíc. Pôsobí prevažne na národnom trhu a zaoberá sa predovšetkým činnosťami, akými sú napríklad predaj rezaných a črepníkových kvetov, predaj drevín či záhradníckych potrieb, alebo aj aranžovaním kvetov.
Zo všetkého najdôležitejším objektom firmy sú samozrejme zákazníci. Ide o širokú škálu ľudí s rôznymi potrebami a želaniami. Predovšetkým, sú to ľudia so záujmom o prírodu, ľudia ktorý majú radi kvety. Sú to ale aj tí, ktorí chcú prekvapiť alebo potešiť niekoho blízkeho, alebo si chcú len tak pre krásu vyzdobiť svoju izbu, domov či pracovisko. Naše služby s radosťou využívajú zákazníci vlastniaci a starajúci sa o záhradu alebo rodinný dom.
Keďže zákazníci firmy KVETY, s.r.o., sú rôzny, aj ich potreby majú rôzny charakter. Niektorí majú silné estetické cítenie a tak si neustále potrebujú upravovať či inak skrášľovať svoj byt, dom alebo záhradu. Iní zasa potrebujú potešiť milým darčekom svojho priateľa alebo rodinu. A niektorí majú zasa len potrebu o niečo sa starať. Tu prichádzame na rad my. Zákazníci navštívia naše kvetinárstvo so svojou potrebou, na základe želania, ktoré je v tomto prípade v podobe kvetov alebo kytíc. Tieto naše produkty sú teda ich želania, pomocou ktorých sa dokonale uspokoja ich potreby. Želaniami našich zákazníkov sú teda kvety, či rôzne iné kvetinárske produkty.
...

Kľúčové slová:

firma

fiktívna firma

marketing

marketingové prostredie

mikroprostredie

manažment

ľudské zdroje

dodávateľ

konkurencie

zákazník

makroprostredie

segmentácia

produkt

cena

distribúcia



Obsah:
  • 1. Charakteristika firmy - 2 -
    2. Marketingové prostredie - 3 -
    2.1. Mikroprostredie - 4 -
    2.1.1. Interné mikroprostredie - 4 -
    2.1.2. Externé mikroprostredie - 4 -
    2.2. Makroprostredie - 5 -
    3. Segmentácia - 5 -
    4. Marketingový výskum - 6 -
    5. Marketingový mix - 7 -
    6. Marketingové vízie - 8 -

Zdroje:
  • Jaroslav Kita a kolektív 2002, Marketing
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko