Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 025   projektov
0 nových

Seminárna práca z Marketingu

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
9 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
7532
Posledná úprava
30.03.2018
Zobrazené
737 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketing vzťahov - bol poprvykrát definovaný v 80. rokoch minulého storočia. Marketing vzájomných vzťahov - v podnikoch poskytujúcich služby - znamená prilákanie, udržanie a posílenie vzťahov so zákazníkom.
Z hľadiska marketingového myslenia je prilákanie nových zákazníkov iba prvým krokom marketingového procesu. Sú tu ešte ďalšie tri perspektívy:
1. Spôsob chápania vzťahov sa v podnikoch mení. Skorší dôraz na transakciu ustúpil strategickej orientácie na vzťah, ktorého cieľom je udržanie zákazníka a nadviazanie dlhodobej vzájomnej spolupráce
2. Podniky sa zameriavajú aj na ostatné interakčné trhy. Okrem trhov spotrebyteľa začínajú podniky kultivovať vzťahy s ostatnými externými trhmi.
3. Podniky si musia uvedomiť, že kvalita, služba zákazníkovi a ostatné marketingové aktivity tvoria vždy jeden celok.
Marketing sa snaží tieto elementy vzájomne prepojiť a ich kombináciou zaistiť pôsobenie synergického efektu.

Kľúčové slová:

Vplyvné trhy

vnútorné trhy

trh

pracovné sily

referenčné trhy

zákazník



Obsah:
  • 3. Marketing vzťahov (relačný) a stanovenie trhovej orientácie v marketingu vzťahov
    4. Stanovenie efektívneho poslania služieb ako súčasť marketingu služieb:
    5. Segmentácia trhu služieb
    6. Umiestňovanie a diferenciácia služieb
    7. Špecifický marketingový mix služieb
    9. Marketingové plány v oblasti služieb
    10. Podnik služieb orientovaný na zákazníka
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko