Seminárna práca z Marketingu
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
9 x |
Veľkosť
0,4 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
7532 |
Posledná úprava
30.03.2018 |
Zobrazené
794 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Marketing vzťahov - bol poprvykrát definovaný v 80. rokoch minulého storočia. Marketing vzájomných vzťahov - v podnikoch poskytujúcich služby - znamená prilákanie, udržanie a posílenie vzťahov so zákazníkom.
Z hľadiska marketingového myslenia je prilákanie nových zákazníkov iba prvým krokom marketingového procesu. Sú tu ešte ďalšie tri perspektívy:
1. Spôsob chápania vzťahov sa v podnikoch mení. Skorší dôraz na transakciu ustúpil strategickej orientácie na vzťah, ktorého cieľom je udržanie zákazníka a nadviazanie dlhodobej vzájomnej spolupráce
2. Podniky sa zameriavajú aj na ostatné interakčné trhy. Okrem trhov spotrebyteľa začínajú podniky kultivovať vzťahy s ostatnými externými trhmi.
3. Podniky si musia uvedomiť, že kvalita, služba zákazníkovi a ostatné marketingové aktivity tvoria vždy jeden celok.
Marketing sa snaží tieto elementy vzájomne prepojiť a ich kombináciou zaistiť pôsobenie synergického efektu.
Kľúčové slová:
Vplyvné trhy
vnútorné trhy
trh
pracovné sily
referenčné trhy
zákazník
Obsah:
- 3. Marketing vzťahov (relačný) a stanovenie trhovej orientácie v marketingu vzťahov
4. Stanovenie efektívneho poslania služieb ako súčasť marketingu služieb:
5. Segmentácia trhu služieb
6. Umiestňovanie a diferenciácia služieb
7. Špecifický marketingový mix služieb
9. Marketingové plány v oblasti služieb
10. Podnik služieb orientovaný na zákazníka
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.