Seminárna práca z predmetu segmentácia trhu
«»
Popis:
Výskumná práca pozostáva z nasledujúcich krokov (štruktúra samotného výskumu a činností) :
1. Definícia problému a určenie cieľov výskumu
2. Zostavenie hypotéz a časového harmonogramu projektu
3. Zostavenie dotazníkov - otázky
4. Výber vzorky - výberového súboru
5. Distribúcia dotazníkov
6. Spracovanie a analýza (stanovenie metód) údajov z dotazníkov
7. Výsledky analýz, prijatie resp. zamietnutie hypotéz
8. Záver a výsledok výskumnej práce
Základný súbor tvorilo 60 náhodne vybratých respondentov, ktorých väčšinu tvorili študenti 4.ročníka Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity. Použitá metóda výskumu bolo dopytovanie, ktoré sme uskutočnili prostredníctvom vopred vypracovaného dotazníka. Respondentom bol odovzdaný dotazník zo 16 otázkami a klasifikačnými údajmi respondentov.
Dotazník pozostával z nasledujúcich typov otázok :
• 9 zatvorených otázok
• 7 otvorených otázok
Kľúčové slová:
segmentácia trhu
dopytovanie
prieskum
príjem
povolanie
dotazník
vzdelanie
výskumná práca
Obsah:
- 1. Cieľ prieskumu
2. Metodika prieskumu
3. Výsledky
4. Opis výberového súboru
5. Segmentácia
6. Zhrnutie
Prílohy
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.