Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Seminárna práce na tému Viacrozmerné škálovanie a tvorba trhovej pozície

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
66 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
9377
Posledná úprava
01.08.2018
Zobrazené
2 438 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úspešný marketing začína identifikovaním a pochopením potrieb a želaní spotrebiteľov a potom ich transformovaním do marketingového programu, ktorý uspokojuje spotrebiteľov. Marketingoví manažéri potrebujú vedieť, ako sú ich produkty vnímané, s ktorými inými produktmi ich spotrebitelia porovnávajú a ktoré produkty považujú za podobné a ktoré za veľmi rozdielne. Dôležité je tiež vedieť, ktoré atribúty (vlastnosti) produktu sú pre spotrebiteľov dôležité a ako vnímajú produkty podľa týchto atribútov.

Trhová pozícia
Podľa publikácie Marketing od Ph. Kotlera a G. Armstronga trhová pozícia produktu vyjadruje „spôsob, akým definujú produkt spotrebitelia podľa jeho najdôležitejších vlastností - čiže, aké miesto prisudzuje produktu spotrebiteľ vo svojej mysli v porovnaní s konkurenčnými produktmi.“

Kľúčové slová:

analyzovanie

trhová pozícia

konkurenčné produkty

viacrozmerného škálovania



Obsah:
  • Trhová pozícia
    1. Identifikovanie konkurenčných produktov
    Viacrozmerné škálovanie
    Prístupy k viacrozmernému škálovaniu
    Kľúčové rozhodnutia pri analýze viacrozmerného škálovania
    Viacrozmerné škálovanie bez udania atribútov
    Údaje o podobnosti
    Viacrozmerné škálovanie založené na atribútoch
    Škály na meranie vzťahu respondenta k objektu
    Použitie viacrozmerného škálovania
    Prínosy viacrozmerného škálovania

Zdroje:
  • KOTLER, P.,- ARMSTRONG, G. : Marketing. Bratislava : SPN, 1990. 385s. ISBN 80-08-02042-3.
  • RICHTEROVÁ, K.: Štúdie z prieskumu trhu. Bratislava : EKONÓM, 2000, 149s. ISBN 80-225-1209-5
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko