Seminárna práce na tému Viacrozmerné škálovanie a tvorba trhovej pozície
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
66 x |
Veľkosť
0,3 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
9377 |
Posledná úprava
01.08.2018 |
Zobrazené
2 438 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Úspešný marketing začína identifikovaním a pochopením potrieb a želaní spotrebiteľov a potom ich transformovaním do marketingového programu, ktorý uspokojuje spotrebiteľov. Marketingoví manažéri potrebujú vedieť, ako sú ich produkty vnímané, s ktorými inými produktmi ich spotrebitelia porovnávajú a ktoré produkty považujú za podobné a ktoré za veľmi rozdielne. Dôležité je tiež vedieť, ktoré atribúty (vlastnosti) produktu sú pre spotrebiteľov dôležité a ako vnímajú produkty podľa týchto atribútov.
Trhová pozícia
Podľa publikácie Marketing od Ph. Kotlera a G. Armstronga trhová pozícia produktu vyjadruje „spôsob, akým definujú produkt spotrebitelia podľa jeho najdôležitejších vlastností - čiže, aké miesto prisudzuje produktu spotrebiteľ vo svojej mysli v porovnaní s konkurenčnými produktmi.“
Kľúčové slová:
analyzovanie
trhová pozícia
konkurenčné produkty
viacrozmerného škálovania
Obsah:
- Trhová pozícia
1. Identifikovanie konkurenčných produktov
Viacrozmerné škálovanie
Prístupy k viacrozmernému škálovaniu
Kľúčové rozhodnutia pri analýze viacrozmerného škálovania
Viacrozmerné škálovanie bez udania atribútov
Údaje o podobnosti
Viacrozmerné škálovanie založené na atribútoch
Škály na meranie vzťahu respondenta k objektu
Použitie viacrozmerného škálovania
Prínosy viacrozmerného škálovania
Zdroje:
- KOTLER, P.,- ARMSTRONG, G. : Marketing. Bratislava : SPN, 1990. 385s. ISBN 80-08-02042-3.
- RICHTEROVÁ, K.: Štúdie z prieskumu trhu. Bratislava : EKONÓM, 2000, 149s. ISBN 80-225-1209-5
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.