Simulácia marketingu firmy Triple „S“ catering, s.r.o.
Popis:
Cateringové služby sú v dnešnej dobe na slovenskom trhu nedostatočne rozvinuté a do budúcna má toto odvetvie potenciál rásť. Vzhľadom k tomu sme sa rozhodli „podnikať“ v tejto oblasti služieb. Okrem tradičného zabezpečovania pokrmov sme sa rozhodli spestriť túto ponuku o nové kreatívne služby, ktoré tu doteraz neboli poskytované. V našej práci uvidíte podrobne rozpracované ciele a zámery našej firmy v Slovenskej republike a neskôr aj v zahraničí.
Kľúčové slová:
catering
marketing
reklama
marketingový plán
SWOT analýza
Obsah:
- Obsah
I. Úvod
II. Podstata a vymedzenie stratégie
A. Misia
B. Ciele
C. Stratégie
D. Taktiky
E. Výnimočné schopnosti
F. Konkurenčné výhody
III. Audit marketingových funkcii
A. Produkt
B. Cena
C. Distribúcia
D. Reklama, podpora predaja, public relations
E. Personál
IV. Hybné sily v konkurencii
A. Existujúce firmy v odvetví
B. Potenciálni záujemcovia o vstup do odvetvia
C. Vyjednávacia sila kupujúcich
D. Riziko substitúcie
V. Segmentácia a vernostný program
VI. Marketingový vykonávací program
VII. Organizačná štruktúra
VIII. Charakteristika lôg
IX. Portfóliové matice
A. BCG matica
B. GE matica
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.