Situačná analýza podniku
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
91 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
3227 |
Posledná úprava
18.03.2017 |
Zobrazené
5 328 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Ukážka:
Úvod
Už od pradávna sa kozmetika používala na skrášlenie, udržanie prirodzenej krásy, prípadne na liečenie drobných problémov. Ľudia boli spätí s prírodou. Poznali v nej recept na všetko. Nažívali s ňou v harmónii a ona sa im za to odvďačovala blahodarnými účinkami rastlín, vzduchu, mora, zeme....
Kľúčové slová:
analýza
marketing
podnik
makroprostredie
situačná analýza
Obsah:
- Úvod
Minulosť
Súčasnosť
Marketingová analýza
A) analýza podniku natura - vnútorné prostredie
B) analýza marketingového makroprostredia podniku natura
C) situačná analýza s.w.o.t
Silné stránky:
Príležitosti:
Budúcnosť
Záver
Zdroje:
- ALIOVA, Moi: Efektívny marketing. Bratislava : Slovart, 2003. ISBN 8071456500
- KALKA, Regine: Marketing. Bratislava: Grada, 2003. ISBN 8024704137
- KOTLER, Phillip: Marketing. Bratislava : Grada, 2003. ISBN 8024705133
- SLANÝ, Antonín a kol.: Makroekonomická analyze a hospodárska politika. Praha : C.H.Beck, 2003. ISBN 8071797383
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.