Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Slovenský rozhlas a Slovenská televízia

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
14 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11301
Posledná úprava
22.11.2018
Zobrazené
1 312 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Slovenský rozhlas a Slovenská televízia patria medzi dôležité verejnoprávne inštitúcie sú súčasťou špecializovaných druhov samospráv, ale zároveň plnia úlohy štátnej správy. Tieto inštitúcie umožňujú optimalizovať funkcie štátu, pretože sú činné a neutrálne pôsobia v prospech štátu a jeho občanov , sú nezávislé od ústrednej a miestnej štátnej správy, ale aj od samosprávy a súkromnej správy. Verejnoprávne inštitúcie od svojho vzniku zohrávajú veľmi dôležitú úlohu pri poskytovaní informácií z oblasti politiky, športu, kultúry a rôznych iných udalostí, ktoré sa udejú na Slovensku a vo svete. Ponúkajú nám aktuálne informácie o dianí v našej spoločnosti.

Keďže za posledných pár rokov vzniklo veľa komerčných televízií a rádií, ktoré sú ich veľkou konkurenciou, majú tieto média mnoho problémov, či už s obsahovou štruktúrou, personálnym obsadením a vo veľkej miere vo finančnej oblasti, aby týmto komerčným médiám mohli konkurovať. Okrem komerčných celoštátnych médií vzniklo aj mnoho regionálnych televízii, ktoré ponúkajú informácie o dianí v regiónoch, čo je predsa bližšie občanom v jednotlivých regiónoch a verejnoprávne médiá im nevenujú toľko pozornosti a priestoru.

Kľúčové slová:

slovenský rozhlas

rádio slovensko

rádio regina

perspektívy rozvoja

vysielanie

okruhy



Obsah:
  • ÚVOD 3
    1 SLOVENSKÝ ROZHLAS 4
    1.1 Okruhy Slovenského rozhlasu 4
    1.1.1 Rádio Slovensko - Slovenský rozhlas 1 4
    1.1.2 Rádio Regina - Slovenský rozhlas 2 4
    1.1.3 Rádio Devín - Slovenský rozhlas 3 5
    1.1.4 Rádio_ FM - Slovenský rozhlas 4 5
    1.1.5 Rádio Patria - Slovenský rozhlas 5 5
    1.1.6 Rádio Slovakia International - Slovenský rozhlas 6 5
    1.2 Vysielanie Slovenského rozhlasu 6
    1.3 Perspektívy rozvoja Slovenského rozhlasu 7
    2 SLOVENSKÁ TELEVÍZIA 8
    2.1 Okruhy Slovenskej televízie 8
    2.2 Vysielanie Slovenskej televízie 9
    2.3 Perspektívy rozvoja Slovenskej televízie 9
    3 ZÁVER 11
    4 ZOZNAM BIBLIOGRAFICKÝCH ODKAZOV 13

Zdroje:
  • CZWITKOVICS, T. 2007. Ekonomika verejnoprávnych médií. In: Trend, roč.17, 2007, č. 31, s.24-27. ISSN 1335-0684
  • CZWITKOVICS, T. 2007. Marketing a médiá. In: Trend, roč.17, 2007, č. 34, s.28. ISSN 1335-0684
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko