Sociálny marketing - seminárka
«»
Popis:
Sociálny marketing je systematické uplatňovanie marketingu, spolu s ďalšími pojmami a technikami, za účelom dosiahnutia špecifických cieľov správania sa s cieľom vytvorenia sociálneho dobra. To znamená absolútne uspokojenie spoločenských potrieb jedinca. Práve to je hlavným cieľom sociálneho marketingu, zatiaľ čo v komerčnom marketingu je cieľom predovšetkým finančný zisk. To neznamená, že komerční obchodníci nemôžu prispieť ku tvorbe a dosiahnutiu sociálneho dobra, tak isto ale nie všetky subjekty z tretieho sektora či neziskových organizácií sa podieľajú na tvorbe sociálneho dobra.
Kľúčové slová:
sociálny marketing
sociálna práca
spoločenské potreby
verejný záujem
sociálne dobro
Obsah:
- 1 Teoretické východiská
2 Analýza problematiky
3 Návrh riešenia
Zoznam použitej literatúry
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.