Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Sociálny marketing - seminárka

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
38833
Posledná úprava
28.11.2011
Zobrazené
1 515 x
Autor:
mi.sukenik
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Sociálny marketing je systematické uplatňovanie marketingu, spolu s ďalšími pojmami a technikami, za účelom dosiahnutia špecifických cieľov správania sa s cieľom vytvorenia sociálneho dobra. To znamená absolútne uspokojenie spoločenských potrieb jedinca. Práve to je hlavným cieľom sociálneho marketingu, zatiaľ čo v komerčnom marketingu je cieľom predovšetkým finančný zisk. To neznamená, že komerční obchodníci nemôžu prispieť ku tvorbe a dosiahnutiu sociálneho dobra, tak isto ale nie všetky subjekty z tretieho sektora či neziskových organizácií sa podieľajú na tvorbe sociálneho dobra.

Kľúčové slová:

sociálny marketing

sociálna práca

spoločenské potreby

verejný záujem

sociálne dobro



Obsah:
  • 1 Teoretické východiská
    2 Analýza problematiky
    3 Návrh riešenia
    Zoznam použitej literatúry

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko