Špeciálna pedagogika
Popis:
V tejto seminárnej práci som skonspektovala tri články z troch odborných časopisov, týkajúcich sa problematiky z oblasti špeciálnej pedagogiky a to: Špecifiká a osobitosti priestorovej orientácie a samostatného pohybu binokulárne chybných detí predškolského veku v hrách; Súčasná orientácia pedagogiky telesne a zdravotne postihnutých a náčrt jej ďalšieho rozvoja; Animoterapia a jej uplatnenie u detí so znevýhodnením. Pomocou terminologického - výkladového slovníka som definovala niektoré odborné pojmy, ktoré boli použité v texte odborného článku. Na záver som si precvičila so svojím partnerom situáciu pomoci nevidomému.
Kľúčové slová:
telesne a zdravotne postihnutí
animoterapia
pomoc nevidomomému
Zdroje:
- HUDÁČOVÁ, V. 1997. Súčasná orientácia pedagogiky telesne a zdravotne postihnutých a náčrt jej ďalšieho rozvoja. In Efeta, 1997, roč. 7, č. 3, s. 9 – 11.
- KOVÁČOVÁ, B. 2006. Animoterapia a jej uplatnenie u detí so znevýhodnením. In Pán učiteľ, 2006, roč. 2, č.3, s. 30 – 31.
- LOPÚCHOVÁ, J. 1997. Špecifiká a osobitosti priestorovej orientácie a samostatného pohybu binokulárne chybných detí predškolského veku v hrách. In Efeta, 1997, roč. 7, č. 2, s. 27 – 29.
- NÉMETH, O.: Zrakovo postihnuté dieťa [online]. (2006). [cit.2007-03-09]. Dostupné na internete http://www.modernaskola.sk/site/index.php?Tmpl=rs&m=text&Itemid=514
- VAŠEK, Š a kol.: Špeciálna pedagogika. Terminologický a výkladový slovník. Prvé vydanie. Bratislava: SPN, 1994. ISBN 80-08-01217-X
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.